Terug

geen detail jaarlijkse afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Energie.be

26/10/2022

Beste, ik ben reeds meer dan een jaar klant bij Energie.be, dit zowel voor elektriciteit als gasleveringen.Tussentijds ontving ik steeds voorschotsfacturen.Mijn vraag aan Energie.be om een gedetailleerd overzicht te krijgen met o.a. de verbruikscijfers werd beantwoord dat ik deze had ontvangen op 29/09/22. Mijn verder aandringen blijft zonder resultaat of reactie. In mijn account van Energie.be vind ik geen jaarlijkse afrekening. Dus Energie spreekt zichzelf tegen, doch weigert me een detail over te maken. Fluvius van zijn kant trekt ook de schouders op. Concreet: ik moet betalen zonder te weten wat....

Berichten (1)

Energie.be

Naar: J. S.

26/10/2022

Beste, Bedankt voor het bericht.   Er werd begin deze week een afrekening opgemaakt die ik nu heb verstuurd.   Deze afrekening loopt van december 2021 - 1/6. De jaarlijkse meteropname is voor dit adres steeds in de maand mei.   '‹Wij kunnen dus geen afrekening opmaken van de voorbije 12 maanden.   Hopelijk hebben wij u hiermee geholpen, Met energieke groeten,   Fabrice Customer service   www.energie.be Op Wo, 26 Okt om 2:47 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform