Terug

geen derdenbetaling vanwege openstaande factuur?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: AG Insurance

24/09/2024

Tot mijn volle verbazing ontving ik van u een bericht dat er GEEN derde betaling zou gaan plaatsvinden omdat er nog een recente openstaande factuur is. De laatste maal dat we van uw hospitalisatieverzekering hebben genoten is in 2020 geweest dus daar zou sprake moeten zijn van verjaring mocht dit het geval zijn. Er is een dispuut geweest over 1 factuur waar ik na mijn laatste bericht op 29-05-2020 niets meer op heb gehoord. Dus mocht ik aannemen dat u daaruit bent gekomen met het ziekenhuis. Graag zou ik zien dat er gewoon tot derdenbetaling wordt overgegaan waar voor betaald wordt. Aangezien u anders gewoon een fictieve rekening gaat vereffenen door mijn betalingen in te houden alvorens mij uit te betalen.

Berichten (1)

AG Insurance

Naar: G. W.

25/09/2024

Geachte heer, geachte mevrouw Ik kan u hierbij bevestigen dat er zonet een antwoord ten gronde aan dhr. Walravens werd overgemaakt. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform