Terug

Geen dagelijkse levering van de krant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

N. D.

Naar: Gazet van Antwerpen

13/01/2025

Beste, Ondanks dat ons abonnement nog loopt , hebben wij vanaf 03/01/25 geen krant meer ontvangen. Reeds 9x telefonisch contact gehad , zonder resultaat. Naar de post geweest en daar bleek dat we geschrapt zijn van de leveringslijst van BPost. Bij ieder telefoontje werd er ons verzekerd dat het doorgegeven werd aan de betreffende dienst van GVA. Iedere keer werd ook ons adres gevraagd, er is niks veranderd. Bij de buren (appartementsgebouw) wel een krant. GVA moet dit terug in orde maken maar is nog steeds niet gebeurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform