Beste,
Het zit zo. Sinds eind juli krijgen ook wij maar geen antwoord uit de “Bongo-bunker” op onze klachtenmails verstuurd naar infobe@smartbox-group.com
Vandaar dat wij uw hulp inroepen.
Ons klachtenverhaal komt in het kort hierop neer:
1. Onze Bongobon “Citytrip Londen” toont op de Bongo website GEEN hotels in Londen voor de waarde van onze bon. Enkel één locatie: “GRAND PLAZA SERVICED APARTMENTS” buiten het centrum, dus ook geen hotel, en dan nog te boeken MET EEN EXTRA TE BETALEN SOM VAN €237.47!!!
2. Algemene klacht: voor belevenisbons met overnachtingen vindt men praktisch GEEN ENKELE LOCATIE MEER ZONDER EXTRA TE MOETEN BIJBETALEN!
Dit kan toch niet.
Bongo en de Smartbox-group doen dat hun neus bloedt, antwoorden niet en willen gewoon het geld uit de zakken van de bon-bezitters blijven kloppen.
Volgens ons weten ze maar al te goed waar het schoentje knelt maar wij zijn wel de dupe.
Graag uw visie en hulp. Bedankt.
Graag zouden wij u volledigheidshalve al onze mails naar infobe@smartbox-group.com willen doorsturen en hadden hiervoor graag een Test-Aankoop mailadres ontvangen. Kan dat?
Als u meer info wenst horen wij het graag.
Met vriendelijke groeten,
Herman VAN CUYCK
Schoubroekstraat, 5
3190 Boortmeerbeek
België
Tel.: +32 (0)15 51 67 87
GSM: +32 (0)497 51 29 36