Terug

Geen correcte verzilvering van Bongobons zonder bij te betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Bongo

22/09/2024

Beste, Het zit zo. Sinds eind juli krijgen ook wij maar geen antwoord uit de “Bongo-bunker” op onze klachtenmails verstuurd naar infobe@smartbox-group.com Vandaar dat wij uw hulp inroepen. Ons klachtenverhaal komt in het kort hierop neer: 1. Onze Bongobon “Citytrip Londen” toont op de Bongo website GEEN hotels in Londen voor de waarde van onze bon. Enkel één locatie: “GRAND PLAZA SERVICED APARTMENTS” buiten het centrum, dus ook geen hotel, en dan nog te boeken MET EEN EXTRA TE BETALEN SOM VAN €237.47!!! 2. Algemene klacht: voor belevenisbons met overnachtingen vindt men praktisch GEEN ENKELE LOCATIE MEER ZONDER EXTRA TE MOETEN BIJBETALEN! Dit kan toch niet. Bongo en de Smartbox-group doen dat hun neus bloedt, antwoorden niet en willen gewoon het geld uit de zakken van de bon-bezitters blijven kloppen. Volgens ons weten ze maar al te goed waar het schoentje knelt maar wij zijn wel de dupe. Graag uw visie en hulp. Bedankt. Graag zouden wij u volledigheidshalve al onze mails naar infobe@smartbox-group.com willen doorsturen en hadden hiervoor graag een Test-Aankoop mailadres ontvangen. Kan dat? Als u meer info wenst horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Herman VAN CUYCK Schoubroekstraat, 5 3190 Boortmeerbeek België Tel.: +32 (0)15 51 67 87 GSM: +32 (0)497 51 29 36

Bemiddeling door Testaankoop 07 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform