Terug

geen correcte prijs

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Colruyt

17/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 17 september, gebruikte ik de app van testaankoop "TA&Me" om te kijken waar ik "Miranda soda siroop" het goedkoopst kon krijgen in mijn buurt. De app gaf de Colruyt in Rumbeke aan als goedkoopste. Ik stelde echter vast dat de prijssetting in de winkel veel hoger was. Aan de kassa sprak ik de verkoopster aan en toonde ook de app van testaankoop. Ik scande het product nogmaals met de app van testaankoop en die gaf een veel goedkopere prijs aan. Nl. 4,19 euro ipv 6,29euro die ik moest betalen. De verkoopster zei dat jullie app niet de correcte prijzen weergaf. Ik vind dit heel misleidend. De prijzen die op de app staan voor hetzelfde product bij de concurrentie zijn zelf goedkoper dan de Colruyt, nl. 5,69 euro in de AH.Terwijl de Colruyt toch altijd de "laagste prijs garantie " geeft. De verkoopster van de Colruyt vertelde dat ik enkel een punt kan maken als ik kan aantonen de ik product in de AH goedkoper kan kopen. Ik weet dus niet zo goed tegen wie ik nu een klacht moet indienen. Tegen de Colruyt of tegen testaankoop omdat de app niet de juiste prijzen weergeeft. In ieder geval is dit heel misleidend!!!! Graag had ik dan ook de producten aan de weergegeven prijs, namelijk 4,19euro ipv de mij aangerekende prijs van 6,29 euro, gekregen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - foto kassabon - foto app testaankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform