Beste, Op 13/4 is het bedrijf aqua service een airco komen plaatsen. De werkmannen waren slordig, onbeleefd, hadden geen respect voor de klant of hun werkomgeving. Het gevolg hiervan is dat er gaten in de muur zitten die er niet thuishoren, een kat die vermist was en die ik tegen betaling uit het asiel ben moeten terug halen en een stekker die ergens hangt te bengelen waar in de verste verte geen stopcontact voor voorzien is.De afwerking in de slaapkamer laat te wensen over, en had op een andere manier gekunnen. De pompen zijn naar de capaciteit van het apparaat. Ik heb geweigerd de oplever bon ge ondertekenen voor akkoord, net zoals ik geweigerd heb een bedrag (voorschot factuur) van €500 te betalen. Nadat alle werken uiteindelijk klaar waren en de werkman das vertrokken kwam er een duidelijk hoorbaar sissend geluid uit de airco leiding. Dit heeft tot de volgende ochtend geduurd. Meermaals heb il geprobeerd om contact op te nemen met het bedrijf om te informeren of dit schadelijk was, een probleem was... gewoon uitleg. Ik heb niemand kunnen bereiken, desondanks ik het nummer van de dienst ‘deppanages/technisch’ had gevormd. Blijkbaar is er niemand te bereiken op een zaterdag, maar worden er wel installaties uitgevoerd. Ik heb op 16/4 én op 17/4 een mail gestuurd met klachten en foto’s, met het probleem van de lucht of gas dat er aan het ontsnappen was. Tot de dag van vandaag heb ik geen contact gehad met de firma. Mijn klachten worden genegeerd en telefonisch krijg ik niemand aan de lijn