Terug

Geen correcte afhandeling van bestelde en betaalde goederen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Hubo

01/12/2023

Op 29/11/23 kocht ik online 5 boormachines die in promotie stonden. Ik zocht op de website naar de meeste beschikbaar stuks. Ik vond het filiaal in Hubo Eghezée. De dag nadien kreeg ik een email en een sms'je dat mijn bestelling lag klaar in de winkel, 15 min later kreeg ik een telefoontje dat er een probleem met de batterijen van de beschikbare stuks was daarom waren ze in promo. Tijdens de bestelling waren de artikelen prima!!! Ik vond het een rare onsamenhangend telefoontje. Ik heb ondertussen mijn geld terug gekregen, maar ik vond het geen correcte behandeling. Mvg Iliass

Berichten (4)

Hubo

Naar: I. D.

02/12/2023

Beste IliassWij hebben jouw klacht in goede orde ontvangen.Wij zullen deze onderzoeken en alle nodige informatie opvragen en komen hierop snel terug.Met vriendelijke groetenFathi Chahbounewww.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-416169-2270244-HD------------------------------------------------------------------------------

Hubo

Naar: I. D.

05/12/2023

Beste IliassWij komen terug op jouw vraag.Na contactname met de winkel en de leverancier Black and Decker blijkt inderdaad dat er een probleem was met de accu van deze machines.Daarom dat de winkelverantwoordelijke meteen contact met jou heeft opgenomen zodat je niet onnodig naar de winkel ging komen.Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-416169-2271487-HD------------------------------------------------------------------------------

I. D.

Naar: Hubo

05/12/2023

Beste,Dus krijg ik toch nieuwe toestellen in plaats of niet? Anders wat is de nut van een klacht te indienen 😊😊Mvg Iliass

Hubo

Naar: I. D.

05/12/2023

Beste IliassDeze waren toestellen die in outlet aangebonden werden omdat deze door de leverancier niet meer worden gemaakt.Dus is het onmogelijk om jou nieuwe toestellen te bezorgen, anders met veel plezier.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groetenFathi Chahbounewww.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-416405-2271886-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform