Terug

geen correcte afhandeling schade inzake brand BMW hybride

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: federale verzekeringen

21/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15 maart is mijn auto BMW X3 afgebrand in Spanje, ik ben omnium verzekerd tegen brand alleen kantoorhoudster van Federale Verzekeringen in Brugge heeft verzuimd een extra omium af te sluiten voor vervangend vervoer, accesoires verzekering, afslepen wrak etc...wat eerder was toegezegd bij het afsluiten van de polis, tevens 1 dag na de brand werd er toegezegd in het bijzijn van getuigen, er 1500euro kosten gemaakt konden worden voor autohuur locaal in Spanje, wat later na een week wintersport door kantoorhoudster werd ontkent en afgedaan als communicatie fout.. Federale heeft niets in het werk gesteld om mij te helpen met takeldienst etc... Er is een ander voertuig van mij uit belgie is overgekomen waarvoor ik zelf het autotransport betaald hebt om eind maart naar belgie mee terug te keren met 2 honden en voor 3 maanden bagage. Daarom verzoek ik u onverwijld een ingebrekestelling aan te kondigen tegen de Federale verzekeringen vanwege het niet aantoonbaar kunnen aantonen dat er in de polis voorwaarden wordt vermeld alleen verzekerd te zijn voor de casco schade aan de auto (BMW X3 2022 hybride/benzine) Met vriendelijke groeten, A. Lock ps. foto"s en politie rapport beschikbaar evenals facturen takeldienst en huurauto alsmede autotransport vanuit belgie naar spanje (identiteitsnummer is referentie nummer schade melding Federale verzekering)

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 21 maart 2025

federale verzekeringen

Naar: A. L.

24/03/2025

Beste, Omwille van privacyredenen, zal Federale Verzekering rechtstreeks contact nemen met onze klant nalv deze klacht en niet reageren via deze site. Mvg An VANDERMEEREN compliance officer ALTIJD MEE PRO EN PRIVE Stoofstraat 12 - 1000 Brussel '+32 (0)2 509 06 10 an.vandermeeren@federale.be www.federale.be Like en volg ons op PPlease consider the environment before printing this e-mail Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 21 maart 2025 22:15 Aan: Federale Plaintes Klachten beheer.klachten@federale.be Onderwerp: geen correcte afhandeling schade inzake brand BMW hybride You don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is important ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform