Terug

Geen contract ondertekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Enbro

09/06/2021

Geachte. Wij kregen een paar facturen van antragaz voor gas en elektriciteit. Na contact met hun blijkt dat Enbro een contract met ons heeft zonder ons weten of enige contact met Enbro te hebben gehad .

Berichten (5)

Enbro

Naar: S. B.

09/06/2021

Beste,Het contract met Antargaz werd opgemaakt naar aanleiding van het mandaat dat digitaal werd ondertekend op 28/10/2020 samen met de adviseur van One Bill Global(zie bijlage).Met vriendelijke groetenCordialementGail Bourdeau.............Enbro nv/saKortrijksesteenweg 387B-8530 HARELBEKEwww.enbro.comTel: +32 (0)9 394 394 0.............

S. B.

Naar: Enbro

09/06/2021

HalloWie heeft deze ondertekend en met wie hebben jullie contact gehad .Mvg

S. B.

Naar: Enbro

09/06/2021

En hoe kunnen we bij 2 leverancier zijn total en antragaz. Hoe werd verbruik berekend. Mvg

Enbro

Naar: S. B.

09/06/2021

Beste,Dit werd ondertekend aan de hand van de mail die verstuurd geweest is naar: elhoucine607@skynet.be. De contactpersoon waarmee er contact was bij jullie was Mohamed Ouali.Met vriendelijke groetenCordialementGail Bourdeau.............Enbro nv/saKortrijksesteenweg 387B-8530 HARELBEKEwww.enbro.comTel: +32 (0)9 394 394 0.............

Enbro

Naar: S. B.

09/06/2021

Beste,U kan niet bij 2 leveranciers tegelijkertijd zijn. De overstap en de opzegging gebeuren automatisch. Het verbruik werd ingegeven op uw profiel die samen met uw adviseur werd gecreerd.Met vriendelijke groetenCordialementTeam Enbro.............Enbro nv/saKortrijksesteenweg 387B-8530 HARELBEKEwww.enbro.comTel: +32 (0)9 394 394 0.............


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform