Terug

Geen contact met bedrijf mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Mega

29/10/2021

We willen inloggen bij MyMega, de klantenzone van Mega. Paswoord werkt niet dus drukken we op de link om het paswoord te resetten. Dit bezorgt ons een link via email die ons gewoon weer terugbrengt naar de inlogpagina van de klantenzone. Geen reset mogelijk, ook niet via andere browser, tablet of pc.Vervolgens al 20 keer telefonisch contact proberen met de klantendienst op nr 016 67 60 60. De telefoon wordt opgenomen en onmiddellijk weer neergelegd. Verschillende dagen geprobeerd en op de laatste dag was het constant bezet.Aangezien dit niet werkt heb ik dan maar hun contact pagina een klacht ingediend met de vraag tot reset van ons paswoord en toegang tot onze klantenzone. Wederom geen antwoord.Als laatste hebben we nogmaals een formulier ingevuld waar beloofd werd om binne de drie dagen contact met ons op te nemen, wederom zonder resultaat.We willen in onze klantenzone raken om onze voorschot weer aan te passen. We hebben zonnepanelen en ondanks ons jaarlijks nulverbruik is onze voorschotfactuur bijna verdriedubbeld. Vorig jaar werden de beloofde tarieven voor de gasfactuur ook niet gerespecteerd. Ons contract loopt volgende week af en dan zal dus duidelijk worden of we een terugbetaling krijgen of niet. Hopelijk ...Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Mega

Naar: A. L.

01/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Geen contact met bedrijf mogelijk - (CPTBE01388139-69)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 29 okt. 2021 16:36 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7MPRQE-DKL0] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C9cbcef87a1d8407d9d2308d99ae98995%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637711150092538297%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=A6YOp1NOWB7Y9JMcdF33GA9RC74AP61n%2FqlTXl2DO%2B4%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C9cbcef87a1d8407d9d2308d99ae98995%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637711150092548249%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=C6dE0FkFxok87uBIhrWDM8l%2FVmVvBOt2MxK9PSnSyvA%3Dandreserved=0)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7MPRQE-DKL0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform