Beste,Wij lieten door een erkende loodgieter een warmtepompboiler plaatsen van Vaillant (aruoSTOR VWL B270/5). Bij het vullen bleek er een lek te zitten in het vat.Aangezien er niet onmiddellijk een andere boiler voorradig was hadden we 7 dagen lang een lekkende boiler. Dit met al het bijhorende werk: alle elektrische apparaten in de omgeving verplaatsen (ijskast, diepvries,...), elke dag minstens 3 keer al het gelekte water uit de boiler opdweilen, vele telefoons om nieuwe boiler te verkrijgen. Gelukkig werd er na 7 dagen een nieuwe boiler geplaatst door de loodgieter. Er werd echter geen compensatie voorzien voor onze gemaakte kosten: meer dan 270l water die uit de lekkende boiler moest worden gelaten, gsmkosten ,... Daarnaast is er ook een grote tijdsinvestering geweest om al het lekkende water op te ruimen. Volgens de installateur was er een lasfout in de 1ste boiler. Aangezien de fout bij Vaillant ligt wensen wij van hen de nodige compensatie te verkrijgen. Door de slechte kwaliteit van de boiler hebben wij kosten moeten maken die we vergoed willen zien.Daarenboven blijkt er ook voor de nieuwe boiler nog een interventie nodig te zijn die de loodgieter niet zelf kan oplossen. De kwaliteit van de warmtepompboilers van Vaillant blijkt dus ondermaats.Ik heb reeds 2 maal een klacht ingediend bij Vaillant, maar ik krijg enkel de melding dat ze niet kunnen ingaan op onze vraag.