Terug

Geen communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Europ Assistance Belgium

20/11/2023

Hallo, Ik zou graag een update krijgen over dossier 07999218.Dit dossier is al lopende van eind augustus en gaat over een reisonderbreking door een overlijden. Tot op vandaag heb ik nog GEEN enkele informatie mogen ontvangen, geen mail , geen telefoon, geen brief , niets…Ik heb zelf al meerdere keren gebeld en het enige wat ik hoor is dat ze “wat achterstaan” (de ene keer een week achterstand, de keer erna een maand achterstand), net heb ik nog eens 50min in de wacht gehangen en heb van ellende opgehangen.Dit is verre van professioneel. Ik zit er niets mee in om tijdig en veel voor een verzekering te betalen maar dan verwacht ik ook dat er toch iets van klantvriendelijkheid en professionaliteit tegenover staat. Dit gaat over veel geld, we nemen daar speciaal een verzekering voor om te voorkomen dat we in geval van onvoorziene omstandigheden ons geld kwijt zijn en dan krijg je dit soort toestanden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform