Beste,Een week voor plaatsing kregen wij te horen dat ons keukeneiland te groot is voor het type werkblad, dekton, in 1 stuk te kunnen plaatsen. Als we dezelfde grootte zouden willen behouden zouden wij met een naad zitten wat niet mooi zou ogen. Wel een ferme fout voor een keukenbouwer, jullie zouden dit toch moeten weten? Keuken was helaas al volledig geproduceerd. Hierop is de volledige levering en plaatsing geannuleerd. Ondertussen wel ons geld al volledig ontvangen. Wij moesten bij jullie steenkapper langsgaan om de opties te bespreken. Volgens hen kunnen wij alleen maar verkleinen als we zonder naad willen zitten, dit geldt ook voor keramiek en dergelijke. Dit zo doorgegeven via mail. Na 1 week, geen antwoordt. Enkele dagen later nog een mail, nog geen antwoordt..Dan maar langsgegaan in jullie zaak te Aalst. Wat werd er vooral duidelijk, geen evidente oplossing, want verkleinen betekende kleinere ladekasten van 90 cm in ons keukeneiland. Maar jullie zaten al met de origineel bestelde ladekasten van 1 meter en moesten jullie zien wat jullie hiermee zouden doen. Inderdaad ja, ons probleem oplossen? Neen hoor, eerst kijken of jullie de huidige ladekasten konden verschuiven naar een ander dossier. Dit zorgde dus alleen maar voor dat alles langer duurde en zagen wij ook waar jullie prioriteit lagen, in ieder geval niet ons probleem oplossen. Na weer een week terug een gefrustreerde mail gestuurd met daarin de vermelding dat er klacht zou komen. Zijn jullie daar ineens wel met een oplossing. Deze oplossing bevatte vooral dat wij bij een andere leverancier moesten langsgaan voor een keramische steen en zodoende moesten er weinig aanpassingen gebeuren aan onze keukeneiland. Na goedkeuring voor de oplossing die wij aangeboden kregen hebben wij natuurlijk ook gevraagd wat dit zou geven op de totaalprijs. Als dekton het duurste type is, zou keramiek ons toch goedkoper uitkomen? En ook of dit allemaal nu in orde is. Hierbij hebben wij ook gevraagd of eventueel de omkasting voor de luchtafvoer en de mdf platen boven onze keukenkasten al kunnen geplaatst worden zodat wij in de tussentijd met onze aannemer hieraan een nieuw plafond al kunnen laten aansluiten. Want ja hoor, plaatsing keuken is door heel deze gedoe ferm uitgesteld. Plaatsing is met bijna 3 MAAND uitgesteld, van 23 Oktober tot 15 Januari. Zit je dan zonder keuken...Maar nu begint dit spelletje opnieuw. Alweer 1 mail gestuurd, dan nog 1 mail na enkele dagen en dan nog maar eens 1 mail. Waarom is het nu zo moeilijk om jullie klanten te woord te staan? Zeker wanneer het volledig bedrag al betaald is. Duidelijk dat de klantenservice beter is voor betaling dan na betaling. Geen transparantie, geen communicatie, gewoonweg niets. Wij zouden heel graag al onze vragen beantwoordt zien. Ook straf dat door een fout langs jullie kant, onze keuken tot 3 maand wordt uitgesteld. Klantenservice trekt dus op niets!Jullie spreken van te wachten op een droomkeuken, maar dit is alleen nog maar een nachtmerrie geweest!!!