Beste,Ondertussen hebben we zelf onderzocht om welke installatie dit gaat (aangezien we op de naam Albert De Kimpe geen bestelling hebben ontvangen).Enige tijd geleden had de klant de melding dat er een foutmelding zou zijn op de installatie.We hebben dit toen doorgegeven aan de leverancier waarna het probleem een paar dagen later van de baan was.Nu blijkt dat er een nieuwe foutmelding is, echter heeft de klant ons hiervan pas op de hoogte gebracht op 31/10/2022.Gezien brugdag (eergisteren) en feesag (gisteren) konden wij natuurlijk niet sneller reageren.We hebben dit nu nogmaals doorgegeven aan de leverancier en wachten op hun feedback (gezien de drukte daar, kan een oplossing/antwoord enkele dagen op zich laten wachten)Met vriendelijke groeten,Energy-Home teamSeed Investment Group NVFr. Rooseveltlaan 349/109B-9000 GentON 0653.880.562Op 2 november 2022 11:02:03 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be: