Terug

GEEN COMMUNICATIE

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: HomEnergy

02/11/2022

In de maand oktober zijn onze zonnepanelen/omvormer/battery tot 2X toe uitgevallende firma is telefonisch niet te bereikenTelkens antwoordapparaat met de boodschap om te mailenDe mails worden niet beantwoordHeel frustrerend op goederen die nog in waarborg zijn

Berichten (9)

HomEnergy

Naar: A. D.

02/11/2022

Beste Albert,Kunt u doorgeven op welke naam en adres uw installatie werd besteld?Met vriendelijke groeten,Energy-Home TeamSeed Investment Group NVFr. Rooseveltlaan 349/109B-9000 GentON 0653.880.562Op 2 november 2022 10:45:54 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

A. D.

Naar: HomEnergy

02/11/2022

De Kimpe AlbertKapelstraat 262 Steendorp

HomEnergy

Naar: A. D.

02/11/2022

Beste,Ondertussen hebben we zelf onderzocht om welke installatie dit gaat (aangezien we op de naam Albert De Kimpe geen bestelling hebben ontvangen).Enige tijd geleden had de klant de melding dat er een foutmelding zou zijn op de installatie.We hebben dit toen doorgegeven aan de leverancier waarna het probleem een paar dagen later van de baan was.Nu blijkt dat er een nieuwe foutmelding is, echter heeft de klant ons hiervan pas op de hoogte gebracht op 31/10/2022.Gezien brugdag (eergisteren) en feesag (gisteren) konden wij natuurlijk niet sneller reageren.We hebben dit nu nogmaals doorgegeven aan de leverancier en wachten op hun feedback (gezien de drukte daar, kan een oplossing/antwoord enkele dagen op zich laten wachten)Met vriendelijke groeten,Energy-Home teamSeed Investment Group NVFr. Rooseveltlaan 349/109B-9000 GentON 0653.880.562Op 2 november 2022 11:02:03 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

A. D.

Naar: HomEnergy

20/11/2022

We zijn nu 3 weken later 20november ......nog geen reactie of communicatie gehoord...ook niet van de leverancier

HomEnergy

Naar: A. D.

21/11/2022

Beste,We hebben dit doorgegeven aan de technieker van Kstar.Hij zal dit verder opvolgen.Kunt u voor de zekerheid het serienummer van zowel de omvormer alsook de batterij bezorgen, aub?Met vriendelijke groeten,Energy-Home TeamSeed Investment Group NVFr. Rooseveltlaan 349/109B-9000 GentON 0653.880.562Op 20 november 2022 07:37:07 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

A. D.

Naar: HomEnergy

21/11/2022

in het verlag hierbij kan je volgens mij alles vinden, ik stuur het apart door want als bijlage is het te groot

HomEnergy

Naar: A. D.

30/11/2022

BesteWe geven dit door aan een elektricien in uw buurt waarmee we samenwerken.Gezien de drukte in hun planning, kunnen we u echter momenteel nog geen datum van afspraak bezorgen.Met vriendelijke groeten,Energy-Home TeamSeed Investment Group NVFr. Rooseveltlaan 349/109B-9000 GentON 0653.880.562Op 21 november 2022 10:22:45 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

A. D.

Naar: HomEnergy

28/12/2022

onze vraag loopt al van 2/11/2022tot nu 28/12/2022 hebben we nog niks gehoord of gezien van een techniekerde panelen werken weer, met dagelijkse foutmeldingen waar wij geen oplossing voor weten

HomEnergy

Naar: A. D.

04/01/2023

Beste Albert,We hebben de serienummers van uw installatie doorgeven aan de leverancier in Vlaanderen.Maandag is hun technieker terug (deze is met verlof deze week) en deze zal nakijken wat er dient te gebeuren zodat de installatie correct kan werken.Met vriendelijke groeten,Energy-Home TeamEnergy-Home NVFr. Rooseveltlaan 349/109B-9000 GentON 0653.880.562Op 28 december 2022 12:13:51 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform