Terug

Geen communicatie over bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: Proximus

09/10/2023

Beste ik heb de iphone 15 besteld met een nieuw abonnement. En die zou normaal 10 okt geleverd moeten worden. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen van dat de bestelling bezorgd gaat worden. Na vandaag contact met jullie zeiden jullie dat ik vandaag een track en trace zou krijgen maar die heb ik dus niet gekregen. En ik kan ook nergens informatie vinden met hoe het nu staat met mijn bestelling want de link die jullie hadden gestuurd via de mail bij de bevestiging die werkt niet!! Graag wat duidelijkheid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform