Terug

Geen communicatie of bevestiging van terugbetaling .

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: eDreams

30/07/2023

Beste,Wij boekten 2 vluchten1 vanuit Amsterdam naar Tromso voor 11 augustus '23 (1140469078)1 terugvlucht van Bodo naar Amsterdam voor 26 augustus '23 ( 11405811986)Boeking gebeurde op 15 maart '23Wij moeste echter annuleren door ongeval van mijn vrouw en deden dit online op 6 juni '23Tot op heden ontvingen wij geen terugbetaling of een ander voorstel, zien enkel online dat ons verzoek ' in behandeling' is voor meer info via de app dienen wij onze creditcard gegevens invullen, wat wij niet wensen te doen omdat we deze vraag niet vertrouwen. Vluchten werden volledig betaald bij het boeken op 15 maart '23.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform