KLACHT:Interventie voor stukke HR-rendementsketel - merk Bulex - die verschillende keren is verzet omdat er een slechte communicatie was van Bulex naar klant toe (mijzelf).GEVOLG:ik heb - door slechte communicatie en planning van Bulex - een heel weekend in een slecht verwarmd huis gezeten en mijn 5-jarig zoontje in bad moeten steken met opgewarmd water via de waterkoker daar er geen warm water was om te douchen.Bovendien heb ik de huistemperatuur 's nachts op 18 graden ipv 16 graden moeten laten draaien omdat het huis anders niet meer opgewarmd raakte.De pomp heeft 5 dagen aan 1 stuk door gepompt met veel lawaai (van donderdag t/m maandag). Dit was niet echt een vertrouwenswekkend en geruststellend geluid daar ik vreesde dat de pomp het elk moment kon begeven of ontploffen.Wat betekent dat ik dus 5 dagen extra gas en electriciteit heb moeten verbruiken.WAT HEB IK GEDAAN OM HET PROBLEEM OP TE LOSSEN:KLACHT GEFORMULEERD MET VRAAG VOOR COMPENSATIE OF COMMERCIELE TEGEMOETKOMING.DE COMMUNICATIE EN AFHANDELING VAN DEZE KLACHT IS OOK WEER HEEL MOEIZAAM EN LANGZAAM VERLOPEN MET ALS RESULTAAT DAT HET 10 MAANDEN HEEFT GEDUURD VOORALEER ER EEN DEFINITIEF ANTWOORD IS GEKOMEN WAARIN BULEX WEIGERT TEGEMOET TE KOMEN IN DE FACTUUR.KORTE SAMENVATTING:Op 5 januari 2018 heb ik klacht ingediend. Deze is nooit echt behandeld, enkel een standaard reply op 17/01/2018 met hun excuses voor het ongemak en dat Bulex dit verder ging onderzoeken.Op 25/8/2018 kreeg ik ineens een herinnering van de openstaande factuur via een brief van de Service Director. Ik heb nooit enige extra feedback of tegemoetkoming gekregen. Op 13/09/2018 heb ik een reply gestuurd op mijn oorspronkelijke klacht met nadrukkelijke vraag voor correcte en snelle behandeling.Hier is een standaard reply van hun server gekomen dat ze mijn mail hebben ontvangen.Bulex heeft echter nooit zelf gereageerd op mijn mail via hun klantendienst, hetzij telefonisch hetzij via mail.Op 3/10/2018 krijg ik ineens een Eerste Aanmaning in de bus voor mijn openstaande factuur.Op 3/10/2018 bel ik onmiddelijk naar de klantendienst van Bulex om dit aan te kaarten.Op 3/10/2018 belt de klantendienst Bulex mij terug met de mededeling dat zij mijn klachtenmail nooit ontvangen hebben.Als bewijs dat ik de mail wél verstuurd heb en Bulex deze heeft ontvangen dien ik mijn originele mail én de bevestigingsmail van Bulex naar 2 verschillende mailadressen van Bulex te sturen daar zij beweren dat dat zij ALLE mails bijhouden die zij ontvangen hebben maar ze nooit iets ontvangen hebben van mij.Uiteindelijk geeft de klantendienst toe dat ik correct gehandeld heb en dat ze niet weten wat er fout gelopen is met hun mailserver.De klantendienst van Bulex zou mijn mail eerstdaags behandelen.Op 4 oktober krijg ik volgende mail:O.Réf/CM-B 02834841Geachte,Wij betreuren ten zeerst met alle ongemakken die u heeft gehad met onze diensten en hebben uw klacht toen doorgestuurd naar onze verantwoordelijke om onze diensten steeds te verbeteren. Echter, kunnen wij niet ingaan op uw vraag voor een commerciële tegemoetkoming.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting.DIT IS ONAANVAARDBAAR.DE SERVICE ALSOOK DE BEHANDELING VAN EEN KLACHT IS BENEDEN ALLE PEIL.MEN IS WEL GOED IN HET OPVOLGEN EN INTIMIDEREN VAN PERSONEN OM HUN FACTUUR TE LATEN BETALEN (cfr. brief van de Service DIRECTOR alsook 1e Aanmaning) MAAR IS NIET BEREID OM VERANTWOORDELIJKHEID OP TE NEMEN WANNEER HET GRONDIG FOUT LOOPT.LEES HET VERLOOP IN BIJLAGE.