Terug

Geen cashback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Celside Insurance

21/12/2020

Beste,Een maand geleden kocht ik een smartphone bij vandenborre. Er werd mij een extra verzekering aangeraden van 'celside insurance'. Ik vond dat niet nodig, toch verzekerde de verkoper mij dat ik na een maand gratis verzekering kon annuleren en recht had op een cashback van 30 euro.Vandaag bel ik naar celside voor de aanvraag van mijn cashback en annulatie van het contract. Blijkt dat ik geen recht heb op cashback terwijl de verkoper mij dit meermaals bevestigd heeft.Ik heb met zowel celside insurance als Vandenborre gebeld. Na lange wachtijden en doorverbindingen hebben ze mij beide doorverwezen naar de klachtendienst. Ook kreeg ik in beide telefoons duidelijk weinig kans op slagen. Fout van de medewerker of ...Na meermaals aandringen van mij of ik zeker recht had op de cashback, ook als ik het contract zou annuleren na die eerste gratis maand, heeft de verkoper mij meermaals bevestigd dat het klopt. Lijkt me geen fout van een medewerker, die was ook zeker dat het zo zat. Als iedereen zo hard zijn best moet doen voor een simpele cashback die je wordt beloofd, terwijl je hem in de eerste plaats eigenlijk helemaal niet wilt...Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: B. D.

28/12/2020

Ons kenmerk:OMBRSN20/7539GeachteWij ontvingen een klacht via uw klachtenbox van de heer BOB DOUWEN.Om uw dossier te kunnen onderzoeken, zal ik eerst de betrokken instantie aanschrijven met de vraag mij haar standpunt toe te lichten. Ik zal haar ook een kopie van uw bericht bezorgen.Kunt u mij om die reden de naam van de betrokken verzekeraar of de tussenpersoon meedelen samen met het polisnummer of, indien mogelijk, het dossierkenmerk? Kan u mij een kopie van het verzekeringscontract overmaken zodat ik weet tot welke verzekeraar ik mij moet richten?Van zodra ik uw antwoord en alle verdere elementen van het dossier ontvangen heb, zal ik uw vraag onderzoeken. Ik zal u daarna de besluiten van mijn analyse meedelen.U doet beroep op onze dienst om na te gaan of er nog een minnelijke afhandeling mogelijk is voor het verzekeringsgeschil dat u voorlegt. Deze procedure is niet bindend. U kan steeds beslissen om af te zien van onze verdere tussenkomst. Het volstaat dat u ons dit schriftelijk meldt. Wij informeren dan de betrokken instantie en sluiten ons dossier af.Ik heb uw vraag geregistreerd onder het kenmerk OMBRSN20/7539. Wilt u dit kenmerk steeds vermelden als u mij contacteert?Met vriendelijke groetenRoselinde SneyersAdviseurTel: 02/547 58 75Fax: 02 547 59 75E-mail: info@ombudsman.asInformatieclausule in kader van GDPR:De VZW Ombudsdienst van de Verzekeringen verwerkt de persoonsgegevens enkel met het oog op het vlot beheer van de ingediende klacht of het verzoek tot informatie en in het kader van het opmaken van haar anonieme statistieken. Door het bezorgen van de klacht aan de Ombudsdienst, aanvaardt de betrokkene dat een kopie van het bericht wordt doorgestuurd naar de betrokken instantie, wanneer deze moet gecontacteerd worden voor verdere toelichting. De Ombudsdienst zal de persoonsgegevens, behalve een wettelijke verplichting of een wetmatig belang, niet meedelen aan derden en zij worden in geen geval voor commerciële doelstellingen aangewend. De betrokkene heeft het recht om deze gegevens in te kijken en deze, in voorkomend geval, te laten verbeteren en/of te schrappen. Hij kan hiervoor contact opnemen met de Data Protection Officer van de Ombudsdienst via dpo@ombudsman.as of via brief naar Ombudsman van de Verzekeringen, Data Protection Officer, de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel.Heeft u vragen of bedenkingen bij de manier waarop de Ombudsdienst met de persoonsgegevens omgaat, kan u ook steeds terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit via commission@privacycommission.be of via brief naar het adres Drukpersstraat 35 te 1000 Brussel.Disclaimer:Deze e-mail, met inbegrip van elk bijgevoegd document, is vertrouwelijk. Indien u niet de geadresseerde bent, is het openbaar maken, kopiëren of gebruik maken ervan verboden. Indien u dit bericht verkeerdelijk hebt ontvangen, gelieve het te vernietigen en de afzender onmiddellijk te verwittigen. De veiligheid en juistheid van e-mailberichten kunnen niet gewaarborgd worden, aangezien de informatie kan onderschept of gesaboteerd worden, verloren gaan of virussen kan bevatten. De afzender wijst bijgevolg elke aansprakelijkheid af in dergelijke gevallen. Indien een controle zich opdringt, gelieve een papieren kopie te vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform