Terug

Geen bookingsbevestiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Lastminute.com

30/06/2022

Beste ik kocht drie vliegtuigtickets bij lastminute en betaalde deze met visa, maar een bookingsbevestiging komt er per email niet. Er volgt enkel een email met we verwerken je aanvraag. Proberen praten met een chatfunctie is nutteloos ook het emailadres van de klachtendienst blijkt ongeldig. Ook sturen ze je de hele tijd om naar hun homepagina. Bijgevolg staat je geld dus vast bevroren op je rekening tot zij van hun kant jou booking annuleren en dan is het niet gezegd dat je je geld terugkrijgt wat ik in dit geval wel wil want ik wens geen voucher om opnieuw zo opgelicht te worden bij dit bedrijf.

Berichten (1)

Lastminute.com

Naar: B. S.

30/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform