Terug

Geen boeking ontvangen na betaling ,

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Lastminute.com

27/08/2022

Goeiemiddag.Ik boekte 23/05/2022 2 vliegtickets . Van Brussel naar Stockholm en retour. Ik betaalde kreeg betaal bevestiging maar nooit een boekingsnummer via scherm nog via mail. Contacteerde last minute heel veel malen via mail en telefoon . Vonden niks op mijn naam , geen boeking en geen geld ook al stuurde ik bewijs betaling visakaart met naam erop , visa afrekening. Alles was nep volgens hen . Ik bestelde dus voor de zekerheid tickets bij andere airline. Nu donderdag 18/9/2022 willen we ons vlucht nemen en wat blijkt we staan er 2 x op . Er waren dus wel tickets maar ik heb nooit iets ontvangen , nagevraagd en nooit vonden ze iets terug van mij niet van betaling of vlucht . Met ander woorden ik wil dit dus nu betwisten want ze hebben niet de moeite gedaan om mij te informeren of uit te zoeken wat er met ons dossier aan de hand was . Waardoor ik voor een bedrag van 458,53 euro heb betaald op 23/5/2022 en nooit informatie van heb ontvangen. De vlucht geraakte vol ik geraakte niet tot een oplossing dus moest wel andere tickets bestellen . Graag zouden wij bedrag willen terugvorderen want zoals ik het kan zien zijn er al heel veel klachten tegen deze firma

Berichten (1)

Lastminute.com

Naar: I. C.

27/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform