Terug

Geen betaalbevestiging noch levering toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Dyson

25/06/2020

Geachte,Ik bestelde op 20/06/20 een luchtreinigingsventilator op www.dyson.be. Ik betaalde deze online met de kbc app (€699). Na mijn bestelling, kreeg ik hier geen betaalbevestiging van. Na LANG contact proberen opnemen (via chat, mail en telefonisch), werd me tot op heden deze bevestiging niet toegestuurd. Hierop kreeg ik ook te horen dat de stock uitgeput zou zijn. Hier kreeg ik ook geen officieel bericht van tot nu toe. Hiermee voldoet Dyson niet aan zijn algemene voorwaarden 7.2. en 7.4. onder hoofdstuk 'Hoe komt de overeenkomst tussen u en Dyson tot stand'. Ik zou graag op de hoogte worden gehouden hoe het nu verder moet.Hiernaast heb ik van een eerdere bestelling op 16/06 (ref.1750090057) geen factuur gekregen. Deze (betaalde) bestelling werd wel geleverd. Maar na meerdere aanvragen om hiervan een BTW factuur te krijgen, komt ook deze niet aan...

Berichten (7)

Dyson

Naar: N. V.

25/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

Dyson

Naar: N. V.

08/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Dyson

08/07/2020

Geachte Dyson,het klopt dat de V11 absolute bestelling 1750090057 uiteindelijk geleverd is en ook de factuur hiervan heb ik gekregen.Uiteindelijk is de Humidify bestelling 1750083119 inderdaad geannuleerd. Maar hier kreeg ik geen bevestiging van.Noch een creditnota, noch mijn terugbetaling.Helaas dus nog geen tevreden klant hier...

Dyson

Naar: N. V.

08/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Dyson

09/07/2020

Ik heb vandaag een bestelbevestiging gekregen van bestelling 1750083119 gekregen via email. Deze zou nochtans geannuleerd zijn. Hiervoor heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen met jullie. Hier werd bevestigd dat deze bestelling geannuleerd is, maar krijg ik alsnog het antwoord dat ik 'zo snel mogelijk' een creditnota krijg van deze factuur. 'Zo snel mogelijk' is al lang gepasseerd. Hoe moeilijk kan het zijn om met een geautomatiseerd systeem een annulatie te bevestigen? Dit alles wat hier gebeurt is onwettelijk. U kan niet onrechtmatig €699 van klanten bijhouden en hier geen factuur/ creditnota van opmaken.

Dyson

Naar: N. V.

09/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Dyson

Naar: N. V.

22/07/2020

--Mocht u nog vragen, of meer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Voor een snellere reactie kunt u contact met ons opnemen door op een van de volgende opties te klikken.Livechat - We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdagzondag van 9.00 tot 18.00 uur.Social Media - We zijn bereikbaar van maandag tot en met zondag van 8.00 tot 20.00 uur.Ook kunt u op een van de hieronder afgebeelde machines klikken om door te gaan naar de pagina 'problemen oplossen' op onze website.Met vriendelijke groet,CharlesKlantenservice van Dyson--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform