Hallo,Ik ben ooit klant geweest bij JUST RUSSEL, een hondenvoer bedrijf. Hun website is heel verwarrend (wat ze zelf ook zeggen in verschillende mails) en bij het minste val je in een activeringsval van een repetitieve bestelling mits betaling via domiciliering.Ik had dit al een paar keer aangekaart vroeger.Sinds kort hebben we opnieuw een hond en was ik het internet aan het afschuimen om het juiste voeder te vinden.Ook op hun website kwam ik terecht waar ik inderdaad in een winkelmandje verschillende items plaatste, dit zonder de 'aankoop' bevestiging aan te klikken. Ik stuur hen ook een mail met de vraag of ik eventueel een proefpakket kan bestellen.Ik krijg een mail terug waarin JUST RUSSEL me schrijft dat ze:- LETTERLIJK bevestigen dat ze zagen dat mijn winkelmandje gevuld was met spulletjes voor 184 euro. Dat ze vermoeden dat ik dit niet wil kopen en dat ze dit begrijpen. Dat ze mij een een proefpakket eventueel kunnen opsturen met de juiste voorwaarden hiervoor.Op deze mail had ik nog geen kans om te antwoorden. Doch exact 2 dagen later krijg ik een automatische melding dat de spulletjes voor 184 zijn verzonden! Ik probeer onmiddellijk deze fout recht te zetten. Echter geen antwoorden. Ik probeer te bellen, niemand neemt op.De spulletjes komen effectief aan.Ik doe de dozen niet open en hoewel dit mijn spullen niet zijn, stockeer ik deze op een warme veilige plaats.Aangezien ze enkel via domiliciering werken, zie ik dat de 184 euro gepland staat in automatische betaling. Ik kan deze via mijn eigen bankinstelling blokkeren. JUST RUSSEL antwoordt me NOOIT op mijn verschillende mails met vraag tot oplossing. Met de mails in bijlage omtrent hun vergissing.Ik krijg een eerste mail wanneer ze merken dat de betaling niet werd uitgevoerd. Weer excuseren ze zich voor hun onduidelijke website waar mijn account 'werd' geactiveerd.Ze antwoorden niet op mijn mails ad hoc. Ze stellen voor om ipv 184 euro slechts 140 te betalen.Ik weiger, omdat ik niets besteld heb. In elke mail (ik denk sinds de eerste mail 8 of 9) som ik verschillende mogelijkheden op:1. Ik stuur alles terug mits onkostenvergoeding en verzendingskosten eerst te storten op mijn rekening2. Ze komen of laten iemand de dozen ophalen3. Ik betaal 80 euro en houd de spullen4. Ik vraag hen mijn domiciliering te wissen5. Ik vraag hen mijn klantenbestand te wissenAl schertsend meld ik ook dat ik zou 5 euro per dag aanrekenen voor het veilig stockeren van hun spullen. Helaas zijn we nu 2 weken verder en slechts 1 antwoord dat weinig antwoord boodt op mijn vragen.Ik krijg nooit meer een antwoord, doch wel een automatische aanmaning tot betalen van die 140 voorgestelde euros voor spullen die ik NOOIT bestelde.Ik deed OSINT onderzoek en merkte op fora en op sociale media dat verschillende mensen dezelfde ervaringen hadden.Dit zijn geen praktijken. Dit is malafide!Ik heb hen vandaag een ultimatum gesteld dat indien ik tegen morgen geen oplossing/antwoord heb ontvangen, dat ik beschouw dat ik mag beschikken over de spullen die ik beveilig en stockeerde.Kan U hierin remediëren?Mvg,Frank