Terug

Geen bestelbevestiging ontvangen, betaling voldaan en klantendienst beweerd geen bestelling te zien

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. H.

Naar: Dyson

14/12/2024

Ik deed op 01/12 een bestelling op Dyson. Be gevolgd door een online betaling. Het geld ging van de rekening. Tot op heden ontving ik geen bestelbevestiging en ook geen levering. Ik contacteerde de klantendienst via tel en whats’app zoals gevraagd maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd, moet telkens opnieuw al mijn gegevens indienen en dan melden ze dat er niets te vinden is van mijn bestelling maar dat ik mij geen zorgen moet maken en dan weer stilte


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform