Terug

GEEN BEREIK BIJ MOBILE VIKINGS IN ROTSELAAR

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: Mobile Vikings

09/10/2023

Beste,op 27/09/2023 ben ik klant geworden bij mobile vikings met 2 mobiele nummers. Hiervoor zat ik bij orange.vanaf dag nummer 1 had geen bereik, dus ik kon niet bellen, sms'en of oproepen ontvangen met geen enkele van beide mobiele nummers.ik heb dit onmiddellijk aangekaart bij de klantendienst en daar gaven ze als uitleg dat dit kwam door een Mast die zij gebruiken meerbepaald de mast de meander.Dit is duidelijk een probleem ter hunnen wegen, want bij orange hebben wij nooit problemen gehad.Ik heb toen onmiddellijk de vraag gesteld als ik terug overschakel met mijn 2 mobielen naar orange dat het dan logisch zou zijn dat zij mij niets aanrekenen. Hier heb ik nooit antwoord op gekregen, 8 dagen later op 5 oktober ben ik terug overgestapt naar ORANGE waar ik wel bereik en service heb in onze straat en huis in Rotselaar.Dus ik ben letterlijk 8 dagen klant geweest bij mobile vikings en ik heb geen service of bereik gehad op beide mijn mobiele nummers.nu vandaag op 9/10 hebben zij €44 van mijn rekening gehaald ( het volledige maand bedrag) dit terwijl ik nooit bereik heb gehad op mijn 2 mobiele nummers en hierbovenop maar 8 dagen klant ben geweest.Ik heb hun reeds meerdere screenshots en bewijstukken doorgemaild.Gino Wilmaerts

Berichten (3)

Mobile Vikings

Naar: G. W.

09/10/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[4X20EL-V5X7J]

Mobile Vikings

Naar: G. W.

09/10/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 9 okt 2023 16:02 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 okt 2023 16:02 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[4X20EL-V5X7J] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[4X20EL-V5X7J]

Mobile Vikings

Naar: G. W.

09/10/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Bradley, 9 okt 2023 16:22 CESTBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.----------------------------------------------Vicky, 9 okt 2023 16:02 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 okt 2023 16:02 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[4X20EL-V5X7J] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[4X20EL-V5X7J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform