Terug

Geen behandeling claim Lufthansa

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: LUFTHANSA

08/12/2022

Beste, Op 08/07/2022 vertrok ik normaal met 11 vrienden naar Mexico. Bij aankomst in de luchthaven werd ons verteld dat onze vlucht naar Munchen (waar we een overstap hadden naar Cancun) overboekt was en we waarschijnlijk niet konden vertrekken. Enkele uren later bleven we inderdaad achter in de vertrekhal waar ons weinig / geen informatie werd gegeven. Tot overmaat van ramp werd ons geen alternatief aangeboden en waren onze koffers wel al vertrokken (koffers van passagiers die niet op het vliegtuig zitten, mogen normaal toch niet mee vertrekken?). We dienden allemaal een klacht in bij Lufthansa maar deze werd tot op heden niet (correct) behandeld. Sommigen krijgen geen respons, de antwoorden die we krijgen zijn zeer variërend. 2 van de 12 hebben reeds een compensatie van €250 ontvangen, die uiteraard niet voldoet aan onze eisen aangezien wij door hun mismanagement 24+ uur later in Mexico (+3500 kilometer) zijn aangekomen. We hebben al meerdere malen mails gestuurd, authorities aan elkaar gegeven... en tot op heden (5 maanden later) hebben we nog geen concreet antwoord gehad. Alvast bedankt om dit te bekijken!

Berichten (2)

C. A.

Naar: LUFTHANSA

08/12/2022

Boekingsreferentie: NTGCUMTicketnummer: 2206994745612 - 613Vlucht overboekt: LH2283Overstap gemist: LH 4386

C. A.

Naar: LUFTHANSA

03/01/2023

Gelieve deze klacht zo snel mogelijk te behandelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform