Terug

GEEN bedenktijd van 14 dagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

19/01/2022

Goedemorgen,Ik bestelde op 14 januari een SONY WF-1000XM4 earbuds via de website van Vanden Borre. Deze werd dan ook direct betaald online.Aangezien ik de dag erna (15 januari) in de buurt van de winkel zou zijn, heb ik gekozen voor een afhaling in de winkel.Jammer genoeg doen het product lastig bij het dragen. Na minder dan een uur gedragen te hebben, heb ik ze terug in de verpakking gestoken. Er werd zelfs nog geen muziek op afgespeeld.Ik wou een retour indienen via post aangezien dit veel eenvoudiger is qua verplaatsing, maar ze hebben me via email op aangewezen dit via de winkel te doen en dat de verkoper het nodige zal doen om je verder te helpen. Aangekomen aan de kassa kreeg ik de opmerking dat ik deze niet mocht retouren omwille van afhaling in de winkel.Nochtans staat er hetvolgende op de website:Bedenktijd van 14 dagenAls je online kocht, heb je vanaf de dag van de levering 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Hoe ga je te werk? Kom met je toestel naar de winkel en breng zeker je factuur of bestelbon mee!Aangezien het herroepingsrecht een algemeen recht is en ik de aankoop online heb gedaan (met betaling), vraag ik mij af waarom deze NIET van toepassing is op deze aankoop en/of dit wel terecht is?

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: J. V.

20/01/2022

Beste,Bedankt voor je e-mail.De klant heeft zijn bestelling afgehaald op 15 januari in onze winkel te Sint-Niklaas.De klant heeft 14 dagen om deze terug te brengen naar de winkel aangezien ze daar ook werden afgehaald.Fijne dag verder,KennyWebshop Vanden Borre02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

20/01/2022

In de winkel willen ze deze alleszins niet terug aannemen.Zou u mij kunnen vertellen waarom en hiervoor een oplossing voor kunnen voorzien?

VANDEN BORRE

Naar: J. V.

20/01/2022

Beste,Bedankt voor je e-mail.In de winkel moeten ze dit aannemen.Indien er problemen zijn bij de terugname, kunnen ze ons contacteren.Fijne dag verderKennyWebshop Vanden Borre02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

23/01/2022

Ok dankjewel, gisteren dan toch terug kunnen inruilen, dan wel met de manager (niet de verkoper).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform