Goedemorgen,Ik bestelde op 14 januari een SONY WF-1000XM4 earbuds via de website van Vanden Borre. Deze werd dan ook direct betaald online.Aangezien ik de dag erna (15 januari) in de buurt van de winkel zou zijn, heb ik gekozen voor een afhaling in de winkel.Jammer genoeg doen het product lastig bij het dragen. Na minder dan een uur gedragen te hebben, heb ik ze terug in de verpakking gestoken. Er werd zelfs nog geen muziek op afgespeeld.Ik wou een retour indienen via post aangezien dit veel eenvoudiger is qua verplaatsing, maar ze hebben me via email op aangewezen dit via de winkel te doen en dat de verkoper het nodige zal doen om je verder te helpen. Aangekomen aan de kassa kreeg ik de opmerking dat ik deze niet mocht retouren omwille van afhaling in de winkel.Nochtans staat er hetvolgende op de website:Bedenktijd van 14 dagenAls je online kocht, heb je vanaf de dag van de levering 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Hoe ga je te werk? Kom met je toestel naar de winkel en breng zeker je factuur of bestelbon mee!Aangezien het herroepingsrecht een algemeen recht is en ik de aankoop online heb gedaan (met betaling), vraag ik mij af waarom deze NIET van toepassing is op deze aankoop en/of dit wel terecht is?