Beste,
Graag een oplossing voor mijn probleem wat al sinds de start bij u loopt. Daar ik geen geschikte poetshulp kreeg (1e keer ziek gemeld, 2e keer gewoon niet komen opdagen en jullie wisten nergens van, 3e keer kwam een man die uit het industriele poetsen kwam en geen idee van huishoudelijk poetsen had) Deze meneer vertelde me dat bij mij de 1e dag was voor huishoudelijke hulp terwijl jullie aan de telefoon iets anders vertelde. Er was op dat moment ook geen andere poetshulp beschikbaar en moest ik wachten. Het bezorgde mij ergernis ipv de hulp die ik verwachte en ik op mijn werk hiervoor onnodig vrij heb geregeld, daardoor heb ik aangegeven mijn inschrijving bij jullie te willen beëindigen.
Na diverse mails te hebben gestuurd komt er geen enkele reactie van jullie kant.
Inmiddels heb ik wel een factuur ontvangen en een herinnering. Ik ben niet van plan om deze te betalen.
Gaarne z.s.m een bevestiging van mijn uitschrijving en dat de factuur terug gedraaid wordt.
Met vriendelijke groet
Ivonne Koolen