Terug

geen antwoorden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. K.

Naar: Daoust SA

23/07/2024

Beste, Graag een oplossing voor mijn probleem wat al sinds de start bij u loopt. Daar ik geen geschikte poetshulp kreeg (1e keer ziek gemeld, 2e keer gewoon niet komen opdagen en jullie wisten nergens van, 3e keer kwam een man die uit het industriele poetsen kwam en geen idee van huishoudelijk poetsen had) Deze meneer vertelde me dat bij mij de 1e dag was voor huishoudelijke hulp terwijl jullie aan de telefoon iets anders vertelde. Er was op dat moment ook geen andere poetshulp beschikbaar en moest ik wachten. Het bezorgde mij ergernis ipv de hulp die ik verwachte en ik op mijn werk hiervoor onnodig vrij heb geregeld, daardoor heb ik aangegeven mijn inschrijving bij jullie te willen beëindigen. Na diverse mails te hebben gestuurd komt er geen enkele reactie van jullie kant. Inmiddels heb ik wel een factuur ontvangen en een herinnering. Ik ben niet van plan om deze te betalen. Gaarne z.s.m een bevestiging van mijn uitschrijving en dat de factuur terug gedraaid wordt. Met vriendelijke groet Ivonne Koolen

Bemiddeling door Testaankoop 07 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform