Terug

Geen antwoorden op klachten over meterbetwisting en berichten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: Luminus

18/05/2024

Bij een tussentijdse afrekening werden meterstanden gebruikt die geschat werden. Na het indienen van een betwisting van de meterstanden (devember 2023) krijg ik geen antwoorden (enkel een bevestiging van de klacht). Op meerdere vragen (via mail) om een antwoord op de klacht krijg is geen antwoorden. Na telefonisch contact worden er beloften gedaan die niet nagekomen worden ( Ik zou zeker voor 29 maart een antwoord krijgen). In april opnieuw getelefoneerd en krijg ik de boodschap dat het onmogelijk was om reeds op 2 maart een antwoord te krijgen. Het dossier wordt op hoge prioriteit gezet (was ook de vorige keer al het geval). Ondertussen zijn we mei en heb ik nog geen antwoord. Als je via het contact formulier een klacht indient krijg (klacht is nu ook geen antwoorden op klachten) is het mogelijk dat men je telefonisch contacteert, men zal het dossier op hoge prioriteit zetten (geen idee hoeveel prioriteiten, niveaus er zijn). Na het telefoontje krijgt de klacht als status behandeld.

Berichten (3)

Luminus

Naar: R. W.

21/05/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerustvia volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,LuminusQuality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

R. W.

Naar: Luminus

21/05/2024

Beste, Dit is het antwoord dat je altijd krijgt. Nadien wordt het stil en hoor je niets meer.Ga even na hoeveel berichten/klachten ik de laatste maanden heb ingediend en dan kan je niet anders dan besluiten dat Luminus NIETS in het werk stelt om haar dienstverlening te bewaken of te verbeteren. Sinds december vorig jaar heeft Luminus nog niets ondernomen om mij te antwoorden of te informeren.

Luminus

Naar: R. W.

24/05/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw antwoord via het klachtenplatform. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerustvia volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Met vriendelijke groeten,LuminusQuality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform