Terug

Geen antwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. T.

Naar: bpost

01/08/2024

Beste Ik heb sinds 2 dagen geen antwoord op mijn vraag die ik per mail naar Customs Clearence stuurde. Maar een betalingsherinnering krijg ik wel! WAAROM word mijn zending als aankoop beschouwd ? Gezien ik invoerkosten moet betalen ondanks aangegeven als geschenk en mijn herziening werd geweigerd.

Berichten (3)

bpost

Naar: N. T.

02/08/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een dossier heeft bij onze klantendienst.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqsMet vriendelijke groeten,Klara C.bpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-PQEHAPE]Van: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 01/08/2024 20:15:25Aan: info_cse@bpost.beOnderwerp: Geen antwoord

N. T.

Naar: bpost

02/08/2024

beste, Wat is dit dan? Met vriendelijke groeten,

N. T.

Naar: bpost

08/08/2024

case closed, via telefoon klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform