Terug

geen antwoord van testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Testaankoop

24/11/2023

Ik heb inmiddels zeker 6x test aankoop gecontacteerd via computer en telefoon. Ik heb een aanbod van ichooser gekregen en er werd geen antwoord gegeven voor een correct vergelijk. ze wachten nog op een antwoord van mega

Berichten (7)

Testaankoop

Naar: H. V.

24/11/2023

Beste abonnee,Wij hebben op uw vraag een interventie gedaan bij Mega en uw vragen doorgegeven. U wou uitsluitsel over de tariefkaarten en een overzichtstabel van de prijsevolutie vanaf januari 2023. Onze speciale actie met Mega is echter pas later gestart (vanaf mei 2023), de tariefkaarten werden u reeds toegestuurd door een collega, op vrijdag 24 november 2023.U kan gerust antwoorden op de reply e-mail die u van ons ontving, we helpen u graag verder.Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

H. V.

Naar: Testaankoop

11/12/2023

het antwoord kwam echter te laat, aangezien ik een vergelijk wou maken tussen het aanbod van ichooser en testaankoop, en ik niet kon wachten omdat anders het aanbod van ichooser niet meer geldig was... ik hoop dat hieruit de lessen worden getrokken. Het was voor mij alleszins een grote teleurstelling in test aankoop en heeft me veel tijd gekocht en niks opgeleverd.

Testaankoop

Naar: H. V.

13/12/2023

Beste,Wij deden voor u de interventie en aanvraag bij Mega op 15 november 2023. U ontving een gedeeltelijk antwoord van onze diensten op 24 november toen wij u de tariefkaarten van de maand november van deze actie Mega doorstuurden. Wij ontvingen pas op 30 november een bijkomend antwoord van Mega, de ultieme dag voor u om een beslissing te treffen. Het antwoord van Mega bevatte de resterende informatie met een evolutietabel van indexatieparameters en dit hebt u helaas pas de dag erna ontvangen, net 1 dag te laat. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat u teleurgesteld bent en we hadden u graag zien intekenen via onze speciale actie.We proberen steeds onze diensten en onze dienstverlening te verbeteren en zullen dit voorval meenemen naar de toekomst toe!Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: H. V.

26/12/2023

Geachte Heer Van Aert,Het spijt ons te vernemen dat ons antwoord te laat kwam voor u. Voor Sommige gevallen dienen wij ons echter ook intern te informeren waardoor het inderdaad mogelijk is dat er wat meer tijd nodig is dan initieel voorzien om een antwoord te kunnen formuleren.Wij hebben uw klacht wel intern doorgegeven naar de verantwoordelijke voor deze actie zodat we er rekening mee kunnen houden bij eventuele toekomstige acties.Wij wensen u in ieder geval nog prettige Eindejaarsfeesten.Vriendelijke groeten,Klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

H. V.

Naar: Testaankoop

21/01/2024

Ik krijg een mail om mijn klacht af te sluiten als ik tevreden ben met het antwoord. Ik ben niet tevreden en dit is ook de reden dat ik mijn abonnement bij test-aankoop heb opgezegd. Er werd een antwoord gegeven dat ze mij niet sneller hebben kunnen antwoorden en niet dat ze er iets aangaan doen dat deze klacht niet meer voordoet in de toekomst. De klacht is inderdaad niet goed behandeld en is eigenlijk niet correct zeker niet voor een bedrijf zoals test-aankoop. Test aankoop komt met een excuus maar dit lost het probleem niet op.. volgende keer is het weer t zelfde. Gelieve mij dus geen mail meer te sturen om te vragen om de klacht af te sluiten zonder er iets aan te doen

Testaankoop

Naar: H. V.

22/01/2024

Geachte heer Van Aert,Wij hebben uw klacht over uw dossier met referentie 08472020 bij onze dienst Energy goed ontvangen.Bij nazicht stelden we vast dat we in november aan MEGA vroegen om ons zo snel mogelijk de tariefkaarten en een overzichtstabel van de prijsevolutie vanaf januari 2023 te bezorgen. Jammer genoeg, kregen wij hierop pas reactie op 30 november 2023.Uw klacht hierover werd intern doorgegeven om na te gaan welke maatregelen er eventueel genomen kunnen worden om dit in de toekomst te vermijden.Een ongelukkige ervaring is altijd jammer, maar het spijt ons u te moeten meedelen dat we in dit dossier jammer genoeg geen stappen meer kunnen ondernemen.Met vriendelijke groet,De klantendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: H. V.

26/01/2024

Beste,Bedankt voor uw eerlijke en oprechte feedback. Wij hebben alles verder intern doorgegeven zodat we er rekening mee kunnen houden bij het verbeteren van onze diensten in de toekomst.Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform