Terug

Geen antwoord van HP op mijn aanvraag tot financiele tegemoetkoming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: HP

18/06/2023

Beste mevrouw, mijnheer,Ik schrijf u in opvolging van mijn klacht van 13/04/2023, 19/04/2023 en 25/04/2023 gepubliceerd op het platform van Test Aankoop: zie op https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01778558-63 en https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01770297-47 en https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01774123-90 .Na mijn klacht van 25/04/2023: • Heb ik mijn laptop op 20/4/2023 teruggestuurd gekregen met een nieuw LCD scherm. Ik heb het gemerkt dat het LCD scherm dat vervangen werd andere kleuren weergeeft dan het oorspronkelijke scherm. Ik heb namelijk twee identieke HP laptops gekocht zodat ik kan vergelijken. Met IDENTIEKE settings geeft het LCD scherm dat vervangen werd heeft namelijk een gele schijn in vergelijking met het oorspronkelijk scherm van de identieke laptop. Het oorspronkelijk LCD scherm van de laptop geeft een veel een heldere witte kleur weer. Mag ik u dan ook vragen welk LCD scherm u op mijn laptop hebt laten installeren? Tot op heden heb ik ook geen antwoord gekregen op mijn vraag om een financiële tegemoetkoming te krijgen om de zeer lange wachttijd te verhelpen en de lasten zoals weergegeven in de klacht van 13/04/2023 en 19/04/2023: - Door jullie nalatigheid heb ik heel wat tijd en energie verloren voor het dagelijks aanvragen van een statusupdate. - Bovendien kon ik geen gebruik maken van mijn HP laptop die ik nodig had voor professionele redenen (de laptop was in jullie reparatiecentrum van 21/02/2023 tot 20/4/2023!). - Gegeven dat waarde van technologische goederen snel veroudert, is de waarde van mijn laptop in deze herstelperiode aanzienlijk gedaald.Mag ik jullie dan ook vragen voor een financiële tegemoetkoming om dit ongemak te verhelpen? Het verkrijgen van een nieuwe laptop of het gratis repareren van de huidige laptop zou een faire vergoeding kunnen zijn. Ik heb ondertussen de factuur gekregen maar ik zal dit aanvechten met hulp van de advocaten van de dienst Testaankoop indien er geen tegemoetkoming komt van Hewlett Packard.Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform