Geachte mevrouw/heer,
Op 18/05/2023 kocht ik een Bistroset Agoni in uw winkel en betaalde ik er €255 voor.
Na 15maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek glas gesprongen van de tafel.
Op 31/08/2024 e-mailde ik uom, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat de tafel niet meer op voorraad is. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik sinds 24/9 niets meer heb vernomen en wij helaas niets meer met de tafel kunnen doen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,