Dag Daphne,Ik vind het persoonlijk ook enorm vervelend voor u dat KTH niet reageert op uw contact. Ik ben zo vrij geweest om even in de Kruispuntbank voor Ondernemingen de status van KTH na te kijken (zie hieronder). Ondernemingsnummer 0746.823.388 is éénmanzaak op naam van de dochter (Zoe Van Laer) en ondernemingsnummer 0777.636.924 is de onderneming die Geert Van Laer samen met zijn dochter Zoe Van Laer heeft opgericht op 23/11/2021. Beide ondernemingsnummer blijken actief en dus niet in staat van faling. Mocht dit alvast een kleine geruststelling voor u zijn.Ik tracht hier even te kaderen wat wij voor KTH deden. KTH heeft in de loop van 2020 beroep gedaan op de diensten van onze onderneming Cornax BV. Onze onderneming ontzorgt voornamelijk bedrijven in de bouwsector door o.a. assistentie te bieden op vlak van sales/verkoop. Zo ook heeft KTH gevraagd om hun assistentie te verlenen op het vlak van de verkoop van zonnepanelen.Bijgevolg verkochten wij in naam en voor rekening van KTH. Aangezien wij alleen betrokken werden in het verkoopproces, hadden wij ook geen zicht /inspraak opwat daarna komt zoals: technisch bezoek, planning, plaatsing, facturatie, betaling, service, ..Echter na een aantal maanden KTH te assisteren in haar verkoopproces, begonnen wij telefoons te krijgen van een aantal klanten van KTH dat er nog steeds geen contact met hen was opgenomen voor technisch bezoek, plaatsing of dat de plaatsing zelf uitbleef. Aangezien ondertussen KTH haar financiele verplichting naar Cornax BV niet nakwam voor de geleverde prestaties, hebben wij onze assistentie aan KTH stopgezet. Vervolgens KTH contacteren naar aanleiding van de klanten van KTH die geen gehoor meer bij hen kregen, was niet simpel omdat er nooit enige respons op onze oproepen/schrijvens kwam. Ook de reacties van KTH op de schrijvens van onze advocaat lieten lang op zich wachten.Ik heb begrepen dat ondertussen een aantal klanten zich ook tot de advocaat hebben gewend om zo hun recht maximaal te vrijwaren en hun dossier te deblokkeren. Omdat hier mogelijks ook voor u een oplossing/uitweg zou kunnen liggen, had ik dit graag met u telefonisch overlegd.Wat betreft het geval van faling van een zonnepanelenbedrijf, dan treedt het Tier 1 label van de zonnepanelen en de Chubb garantie op de omvormer in werking. Dit houdt in dat in geval van schade aan de panelen of omvormer onder de lopende garantie termijn een ander zonnepanelenbedrijf deze herstellingen kan/mag/wil uitvoeren en dat de verzekeraar tussenkomt. In uw geval stel ik vast dat u ondanks een voorschot te betalen aan KTH er geen verdere communicatie is geweest en bijgevolg ook nog geen plaatsing. Mogelijks kan ook hier vb. de tussenkomst van een advocaat de zaak deblokkeren door actie vanuit KTH of evt. een kosteloze annulering met terugvordering voorschot zodanig dat u zich bv. tot een andere partij zou kunnen wenden.Ik heb getracht u van een summier antwoord te voorzien, maar had dit graag verder met u telefonisch afgestemd.In afwachting van uw antwoordMet vriendelijke groetenNamens Cornax BVNicholas BroeckxGSM: +32 491 29 49 19Bestuurder