Terug

Geen antwoord op eenvoudige vraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. T.

Naar: YUZZU

07/05/2024

Dit jaar hebben we 3x een Europees aanrijdingsformulier gevraagd, omdat we dit tot hiertoe niet gekregen hebben (voor de laatste wagen). Geen enkele maal is hier op gereageerd, noch op de telefonische vraag, noch op de vraag via contactformulier. ` Dit is onbegrijpelijk voor een grote firma.Ik vraag mij af of meerdere klanten zich zo in de steek gelaten voelen.

Berichten (2)

YUZZU

Naar: L. T.

08/05/2024

Beste klant,Wij hebben kennis genomen van je klacht en danken je dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren.Om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te waarborgen, ontvang je van ons een gedetailleerd antwoord op jouw verzoek per e-mail.We nodigen je uit om de komende dagen je mailbox zeker goed in de gaten te houden.Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail.Ons team staat klaar om je te helpen en een oplossing te vinden die is afgestemd op jouw situatie.Met vriendelijke groeten,GauthierExpert Sales ServicesYuzzuHavenlaan 86C bus 117, 1000 Brussel _____________________Disclaimer - Yuzzu- Avenue du port-Havenlaan 86/C box 117 - 1000 Brussels (BEL)This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information and is intended only for the use of the addressee named above. No confidentiality or privilege is waived or lost by any miss transmission. If you are not the intended recipient of this message you are hereby notified that you must not use, disseminate, copy it in any form or take any action in reliance on it. If you have received this message in error please delete it and any copies of it and notify Yuzzu immediately. This e-mail message and any attached files have been scanned for the presence of computer viruses. However, you are advised that you open any attachments at your own risk.The integrity and security of this message cannot be guaranteed on the Internet.

L. T.

Naar: YUZZU

13/05/2024

Document ontvangen. Dank U.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform