Terug

Geen antwoord op de vraag waarom een pakket werd teruggestuurd ipv afgeleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/07/2024

Geachte, Op 18/7/24 werd het pakket met bijgevoegd Track-ID aangeboden bij ons. Omdat er niemand thuis is, krijg ik een bericht dat men de volgende dag terug zal komen. Dit had echter niet veel zin want dan zou er ook niemand thuis zijn. Ik stuur een bericht met de vraag of het in een afhaalpunt kan geleverd worden. Dit zou enkel via de website kunnen maar als ik het pakket wil selecteren staat erbij dat dit terug naar de afzender is verstuurd. Ik probeerde herhaaldelijk met de klantenservice te communiceren om te horen waarom men niet is teruggekomen of het pakket bij de buren of in een afhaalpunt heeft geleverd (zoals gecommuniceerd wordt in de originele mail met bericht over de levering). TIEN (!) berichten later heb ik nog altijd geen antwoord op deze vraag. Er wordt steeds rond de pot gedraaid en gezegd dat ik met de afzender contact moet opnemen. Ik heb er geen probleem mee om dat te doen maar wil dan wel kunnen verklaren waarom het pakket niet kon worden afgeleverd (bij ons, bij de buren of in een afhaalpunt). Is het zo moeilijk om deze vraag te beantwoorden? Ik vraag me ook af waarom het pakket na een eerste aanbieding direct wordt teruggezonden. Klantvriendelijk kan ik dat niet noemen en ik denk ook dat de afzenders dit extra werk niet appreciëren. Met vriendelijke groeten, D.B.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. B.

24/07/2024

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een dringende uitleg te krijgen We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. B.

25/07/2024

BesteHet depot bevestigt dat dit een fout van hun kant is. We verontschuldigen ons hiervoor.Veel zendingen die naar scholen gestuurd worden en niet geleverd kunnen zijn, moeten automatisch teruggestuurd worden tijdens de schoolvakanties om opslagkosten voor de verzender te vermijden, wat niet het geval was met uw parcel.Helaas heeft de persoon die verantwoordelijk is voor het magazijn op de depot een fout gemaakt, waardoor uw pakket per ongeluk is naar uw afzender teruggestuurd.Nogmaals onze excuses hiervoorMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform