Geachte,
Op 18/7/24 werd het pakket met bijgevoegd Track-ID aangeboden bij ons. Omdat er niemand thuis is, krijg ik een bericht dat men de volgende dag terug zal komen. Dit had echter niet veel zin want dan zou er ook niemand thuis zijn. Ik stuur een bericht met de vraag of het in een afhaalpunt kan geleverd worden. Dit zou enkel via de website kunnen maar als ik het pakket wil selecteren staat erbij dat dit terug naar de afzender is verstuurd.
Ik probeerde herhaaldelijk met de klantenservice te communiceren om te horen waarom men niet is teruggekomen of het pakket bij de buren of in een afhaalpunt heeft geleverd (zoals gecommuniceerd wordt in de originele mail met bericht over de levering).
TIEN (!) berichten later heb ik nog altijd geen antwoord op deze vraag. Er wordt steeds rond de pot gedraaid en gezegd dat ik met de afzender contact moet opnemen.
Ik heb er geen probleem mee om dat te doen maar wil dan wel kunnen verklaren waarom het pakket niet kon worden afgeleverd (bij ons, bij de buren of in een afhaalpunt). Is het zo moeilijk om deze vraag te beantwoorden?
Ik vraag me ook af waarom het pakket na een eerste aanbieding direct wordt teruggezonden. Klantvriendelijk kan ik dat niet noemen en ik denk ook dat de afzenders dit extra werk niet appreciëren.
Met vriendelijke groeten,
D.B.