Beste,Op zondag 21 januari vroegen wij een nieuwe drinkwateraftakking aan voor onze nieuwbouw. Omdat we weten dat er lange wachttijden zijn, hebben we geduldig gewacht. Ik belde hen op 26 februari voor de eerste keer om te vragen waarom het zo lang duurde eer we een offerte mochten ontvangen. Ik kreeg als antwoord dat mijn vraag doorgestuurd werd en dat ik binnen de week iets zou horen.Op 4 maart belde ik hen weer. Ik kreeg weer hetzelfde antwoord van de persoon van de klanten dienst.11 maart belde ik opnieuw. Deze keer zou er een interne escalatie gebeuren waardoor ik zeker binnen de 24u een offerte zou krijgen.Helaas, op 13 maart belde ik zelf weer naar de klantendienst. Uiteindelijk kreeg ik op 13 maart iemand aan de lijn die een offerte zou doorsturen. Wij hebben die offerte op 13 maart gekregen en op 14 maart goedgekeurd en opgestuurd en gevraagd om een afspraak te kunnen krijgen voor de werken. Ik zou binnen de 2 weken zeker iets van hen horen. Daarbij hebben wij onze aannemer zo snel mogelijk opgetrommeld om de sleuf uit te graven en de juiste buizen te leggen voor de watergroep.Op 2 april belde ik de watergroep om te horen hoe het met mijn dossier zat. Geen duidelijk antwoord gekregen, buiten dat mijn aanvraag doorgestuurd was. Ik zou zeker binnen de 24u iets horen. 3 april belde ik weer. Met exact hetzelfde verhaal.7 april, weer hetzelfde. En 9 april nog eens hetzelfde antwoord met de boodschap erbij van niet meer te bellen omdat ze toch niets meer kunnen doen dan wat ze hebben gedaan.Ondertussen begint de tijd voor ons wel erg te dringen. We zitten zonder water op onze werf en moeten binnenkort gaan verhuizen.Ik ben echt ten einde raad en weet niet meer wat doen. Ik zit met de handen in het haar.Kan er iets aan gebeuren?Met vriendelijke groeten,