Terug

Geen antwoord klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

15/06/2023

Beste, ik reserveerde op 11/05 een parking op Charleroi en betaalde hiervoor 60 EUR. Bij aankomst werkte de QR-code niet en moest ik een gewoon ticket kopen. Op de dag zelf heb ik nog een bericht gestuurd maar pas na 6 dagen antwoord gekregen en toen waren we reeds terug gekeerd. Bij terugkomst heb ik dus het gewoon ticket moeten valideren van 95 EUR. We hebben tweemaal gebeld naar de service dienst op de parking maar geen antwoord gekregen (het was een zondag). Vervolgens heb ik al 3 mails gestuurd naar de klantendienst wat ik kan doen, maar zonder enig antwoord. Ik zou verwacht dat enerzijds ik op z'n minst een antwoord krijg en anderzijds er een oplossing wordt voorgesteld dat een van de twee tickets wordt geannuleerd.

Berichten (2)

Brussels South Charleroi Airport

Naar: E. V.

15/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

E. V.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

15/06/2023

Beste, Dit klopt niet. Ik heb berichten gestuurd op 11/05, 17/05, 01/06 & vandaag 15/06. Op de berichten van 17/05 & 01/06 heb ik nooit een antwoord gekregen. Er is geen klachtenprocedure beschikbaar op de site, noch een direct e-mail adress. Of ik heb deze niet gevonden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform