Beste Telenet,Het vervolg en de problemen worden groter.Na de swap van de TV-Box kwam weeral een technieker aan huis. Hij stelde vast dat het probleem van de 2de TV-Box (geen zenders) in de Telenet-backoffice moest gebeuren, zou een verslag maken hierover en vertrok nadien.Omdat ik ook al Testaankoop informeerde kreeg ik gisteren een bereidwillige medewerker aan de lijn. Met hem deden we een wisseling van de TV-Boxen tussen de woning (waar een werkende TV-Box staat) en de buitenkamer (waar nog steeds een TV-Box niet werkt maar alles vanop afstand OK lijkt). Besluit was dat deze laatste TV-Box terug geswapt moest worden, dus reed ik voor een derde keer naar de Telenetshop in Genk. Daar kreeg ik een volledige nieuwe TV-Box mee, doch kon de medewerker administratief de swap niet uitvoeren en hij geraakte om ca. 17u45 niet bij de achterliggende diensten om hem te helpen. Na een 30‘ wachten ben ik naar huis vertrokken en zou ik deze ochtend een bericht moeten krijgen zodra de TV-Box actief zou moeten zijn. De test moet ik straks dus nog doen, doch de swap verloopt dus moeizaam.Toen ik thuis kwam was het gezin aan het zoeken naar hun internet. Dit was dus weggevallen voor de woning en het kantoor. Ik kan deze ochtend ook niet verder werken dus. Wat de laatste telefonische bijstandscollega gedaan heeft is me niet duidelijk, doch de hoofdmodem doet het thuis dus niet meer na zijn interventies vanop afstand.Ik belde gisteren rond 18u30 naar een dame (Anaïs?) en zij zag vreemde instellingen in de modem en dat deze ook erg vaak vanzelf herstartte.Ze kreeg het probleem niet opgelost en plande een nieuwe technieker in voor deze ochtend.Ik ben benieuwd en hoop dat ik mijn beroepsactiviteiten snel terug kan opnemen. Zelfs via de hotspot van mijn telefoon krijg ik geen internet op de PC. De hoofdmodem werd ook al terug opgestart deze ochtend. Helaas geen verbetering.DUS: ik ben ten einde raad, want we hebben dus nergens meer internet en nergens meer TV. En dit terwijl wij geen enkele wijziging hadden uitgevoerd, doch alles via adviezen van Telenet is gebeurd: zowel de hoofdmodem-swap, Telenet SafespotPro (ondertussen terug opgezegd), TV-Box ipv Digibox (door plots wegvallen van de zenders hierop zonder enige melding vooraf), …En mijn uren en zakelijk en privaat ongemak en financieel verlies nemen enkel maar toe.Dit kan toch niet meer…, beste Telenet!Grtn,Rik Vaesen+32 478 700461