Goedemiddag, ik heb sinds november zonnepanelen liggen van uw firma die ik huur. Bij plaatsing werden deze al niet gelegd zoals afgesproken met de verkoper alsook de persoon die technisch het dak kwam bekijken. De werkman wist mij te vertellen dat zij geen beugels bijhadden voor ook panelen Oost/west te plaatsen. Na een werfleider telefonisch gesproken te hebben zei deze dat het beter was ze allemaal op lijn te leggen. Deze wist mij ook te vertellen dat er een andere technieker zou langs komen op een latere datum om deze aan te sluiten alsook de omvormer en batterij. Na veelvuldig bellen en data af te spreken, die 4 maal niet nagekomen zijn heeft er in december een technieker de panelen en omvormer aangesloten. Hij wist mij te vertellen dat hij geen batterij had gelet die er niet voorhanden was. Op 26/12/2022 komt er een technieker voor de keuring te doen gelet er was afgesproken met het tekenen van het contract dat de keuring nog in 2022 zou gebeuren. Deze vroeg waar is de batterij en ik hem moest antwoorden dat ik nog steeds wachtende ben. Ik heb ook talloze keren contact opgenomen met Oakmont Technics BV, dit is de firma die voor Earth installeert wanneer zij de batterij zouden leveren en plaatsen. Weer heb ik verschillende dagen verlof opgenomen voor niets. Ik heb meermaals per week contact opgenomen met deze firma, ofwel geen gehoor en anders kreeg ik de melding Earth kan de batterij nog niet leveren. Dan ook telkens ze een afspraak maakten om toch te plaatsen ofwel kreeg ik de dag ervoor telefoon dat de batterij niet binnen is en ze niet komen, of zelfs geen bericht en zat ik te wachten. Op 27/02/2023 komen ze de batterij plaatsen zonder mij in kennis te stellen gelet wij een afspraak hadden op 28/02. Gelukkig was er iemand thuis of ik had nog geen batterij gehad. Mijn zoon vroeg aan de technieker of hij zich niet van datum had vergist en deze zei nee wij krijgen een lijst en kiezen zelf. Nu alles geplaatst is werkt alles niet naar behoren. Ik neem dagelijks contact op voor info daar de instellingen van mijn batterij niet correct zijn. Ik heb zelf dan maar info ingewonnen bij mensen die dezelfde batterij en app hebben als ik en daar zag ik het verschil. Telkens ik contact neem als ze al opnemen krijg ik de melding ik noteer het en wij bellen u terug of sturen een technieker. Tot op heden weer niets! Ik krijg op 13/02 ook pas mijn eendraadschema, gelijkvormigheidsattest en dan met de vermelding 30 dagen na keuring doorsturen. Dus ook te laat! Zoals eerder gezegd staat op het schema de batterij met een groot ? Ik heb na het plaatsen van de batterij ook terug geprobeerd via fluvius alles aan te geven zodat ik in orde ben doch mijn batterij moet gekeurd worden. Ook zou ik geen recht hebben op subsidie? Tot heden ook geen afspraak voor een keuring. Wel heb ik op 28/02 ll. al 3 facturen gehad om te betalen. Ik heb geen probleem te betalen voor hetgeen ik besteld heb doch niet voor een product dat niet naar behoren werkt. Ik heb ook contact opgenomen met de verkoper zodat hij misschien het nodige kon doen, doch dit was ook negatief. U begrijpt mijn frustratie 1/ verschillende vakantiedagen kwijt die ik anders kan gebruiken, 2/ het niet leveren van de nodige diensten.