Beste,Normaal krijgen we in November de jaarafrekening gas & elektriciteit.Nu is het zo dat Luminus net die maand veranderde van softwareoplossing voor hun klantenbestand, dus dit ging iets langer duren.Echter hebben we ondertussen wél de eindafrekening voor gas gekregen, maar niet voor elektriciteit.Daar we net eigenaars zijn geworden van zonnepanelen waardoor ons dagverbruik onder 0 ligt en we mooi onze voorschotten zijn blijven betalen, zal dit waarschijnlijk een teruggave zijn.Ondertussen heb ik Luminus gecontacteerd op 25 december (ook de FEESTDAG waarop we onze eindafrekening kregen nota bene), maar heb nog geen reactie gekregen.Ondertussen loopt hun facebookpagina vol klachten over hetzelfde (geen afrekening, geen antwoord, geen gehoor aan de telefoon), daar het hen we lukt om elke 2 dagen gemiddeld een facebookpost met reclame of blogberichten te posten om klanten te lokken.Graag onze eindafrekening voor elektriciteit voorzien, of toch minstens de klanten te woord staan hieromtrent...