Terug

Geen afrekening voor elektriciteit 2021

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Luminus

12/01/2022

Beste,Normaal krijgen we in November de jaarafrekening gas & elektriciteit.Nu is het zo dat Luminus net die maand veranderde van softwareoplossing voor hun klantenbestand, dus dit ging iets langer duren.Echter hebben we ondertussen wél de eindafrekening voor gas gekregen, maar niet voor elektriciteit.Daar we net eigenaars zijn geworden van zonnepanelen waardoor ons dagverbruik onder 0 ligt en we mooi onze voorschotten zijn blijven betalen, zal dit waarschijnlijk een teruggave zijn.Ondertussen heb ik Luminus gecontacteerd op 25 december (ook de FEESTDAG waarop we onze eindafrekening kregen nota bene), maar heb nog geen reactie gekregen.Ondertussen loopt hun facebookpagina vol klachten over hetzelfde (geen afrekening, geen antwoord, geen gehoor aan de telefoon), daar het hen we lukt om elke 2 dagen gemiddeld een facebookpost met reclame of blogberichten te posten om klanten te lokken.Graag onze eindafrekening voor elektriciteit voorzien, of toch minstens de klanten te woord staan hieromtrent...

Berichten (1)

Luminus

Naar: J. R.

14/01/2022

BesteNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform