Terug

Geen afrekening gedurende 3 jaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: TotalEnergies

19/02/2024

Beste, Mijn laatste afrekening bij Total Energies dateert van 11/04/2020 tot 23/10/2020. Na deze periode tot op heden (Februari 2024) geen afrekeningen gekregen.Ondertussen sinds een dik jaar geleden meerdere malen (een 10 tal keer) contact opgenomen met Total Energies. Resultaat: iedere keer hetzelfde antwoord: We geven het door naar de achterliggende dienst en zij gaan het in orde maken.Ik geloof dat alles word gedaan behalve dat het in orde gemaakt word. Want tot op heden heb ik nog altijd geen afrekeningen gekregen.Ik heb dan een klacht via de ombudsdienst ingediend. Maar hier word ik ook niet echt verder geholpen. Zij hebben eigenlijk gewoon nog eens mijn verhaal gedaan gelijk ik het heb gedaan via telefoon maar dan met een statement dat Total Energies mij elke maand een extra bedrag verschuldigd is voor het te laat aanmaken van mijn afrekeningen.Antwoord van Total Energies was dat zij door derden de afrekeningen niet tijdig in orde konden maken. Maar 3 jaar voor afrekeningen in orde te maken is mij wel beetje overdreven niet?Het volgende wat ik dan heb geprobeerd is gewoon wisselen van energie leverancier. Ten eerste omdat ik alles behalve content was van de service van Total Energies omtrent mijn probleem. En ten tweede om zo toch die afrekeningen te krijgen. Want normaal als je wisselt van energie leverancier krijg je een afrekening.Dit heb ik gedaan in November 2023. Dus vanaf 1 December 2023 zit ik bij een andere energie leverancier. En weeral tot op heden nog altijd geen afrekening gehad.

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: J. H.

13/06/2024

Uw Referentie: E191571394Beste,Bij deze komen wij terug op onderstaande klacht.De klacht van de klant is reeds in behandeling bij de ombudsdienst met een ontvankelijke klacht. Het standpunt van deze klacht werd aan de ombudsdienst verzonden.Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,MaureenCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 19/02/2024 10:35Aan: support@totalenergies.beOnderwerp: Klacht - Geen afrekening gedurende 3 jaar - (CPTBE01972779-90)ref:!00D0Y033WA3.!5000805MaFJL:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform