Beste,Ik ben al enkele jaren klant bij Engie (klantnummer 2 207 912 024). Over het algemeen steeds tevreden geweest, maar dit is de laatste maanden veranderd. Ik heb in november de laatste voorschotfactuur gekregen en betaald. In december heb ik mijn meterstanden doorgegeven - maar dan begint de miserie. Ik ontvang geen eindafrekening. Ik heb er sinds januari / februari misschien al meer dan tien keer voor gebeld, maar het geraakt maar niet opgelost. Eerst zou het liggen aan een nieuw systeem, dan aan te veel werk bij de betrokken diensten ... Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk blijft de situatie zoals ze is, wat voor zéér veel frustratie zorgt.Ik heb in januari bericht gekregen van een nieuw contract (met uiteraard veel hogere prijzen) maar geen info over het voorschotbedrag. Ondertussen zijn we ZES (!!!) maanden verder en ik heb sinds november niks meer kunnen betalen - ik weet bijgevolg ook niet of mijn 'schuld' ondertussen € 1500 of € 3000 of ... is. Deze hele situatie hangt als een zwaard van Damocles boven ons hoofd.Ik ben een rustig en beleefd persoon, maar ik heb mij al meermaals moeten inhouden om de persoon op de Engie-klantendienst niet de huid vol te schelden. Ik kan er echt geen begrip meer voor opbrengen hoe zo'n groot bedrijf zo onprofessioneel kan werken. Ik heb er geen woorden voor.Hopelijk brengt deze manier van contact opnemen meer soelaas en is de hele situatie snel opgelost want we zijn het ondertussen meer dan kotsbeu.Een commerciële geste zou bovendien ook niet misstaan.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Wouter Winten.