Beste,op 1/1/2022 stapte ik over voor elektriciteit en gas van engie naar energie.be.Ik heb na bijna 16 maanden (!) nog steeds geen afrekening elektriciteit ontvangen van Engie. Mijn eerste jaarafrekening van energie.be (maart 2023) kan ik ook niet ontvangen, wegens dit probleem.De federale premies voor energiekosten zijn ook een probleem, omdat ik zogezegd voor elektriciteit nog bij engie zit...Mijn afrekening gas is gelukkig wel in orde.Engie heeft nooit mijn klachten beantwoord.De ombudsman energie heeft mijn klacht ontvankelijk verklaard (september 2022), maar dat is alles. Ik krijg geen antwoord van hen.Na contacteren klantendienst Fluvius, krijg ik als antwoord van klantendienst Fluvius dat er een probleem is met lezen van deze meterstanden. Dat ze dit zo snel mogelijk oplossen.Vervolgens klacht gestuurd naar Fluvius op 4 april 2023. Die gingen binnen 2 weken reageren. Nog steeds geen nieuws.Dit is Kafka...