Terug

Geen activiteit boeken zonder bijbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Bongo

12/09/2024

Na heel wat mails sturen, krijg ik 0 reactie. Wat er dus gaande is: Ik heb voor kerst een bon gekregen om naar Parijs te gaan en voor mijn verjaardag een van de duurste wellnessbonnen. Ik had heel graag in november naar Parijs gegaan met de gekregen bon, maar als ik een hotel wou boeken, was er maar een heel beperkt aanbod waar ik niet voor moest bijbetalen (namelijk 1 die op 40 minuten met de tram van het stad was). Ik stuurde hiervoor een mail naar bongo (waar ik toen wel een antwoord op kreeg), en ze vertelde mij dat ze deze bon niet meer verkochten (bon was nog geen jaar oud???) en dat ik de 2 bonnen kon samenvoegen om zo aan een hoger bedrag te komen en zeker zou toekomen voor 1 nacht in Parijs zonder bij te betalen (dat bedrag was 219 euro, wat zeker genoeg zou moeten zijn voor 1 nacht Parijs). Vervolgens deed ik dat, kocht ik een bon van rond de 200 euro en kon ik nog steeds geen overnachting boeken zonder minstens 40 euro bij te moeten leggen met de 'bongo plus'. Ik dacht 'oké, dan zal ik maar weer een nieuwe bon kopen', en heb ik vervolgens gekozen voor de 'romantisch uitje: 3 dagen in een instagrammable stad'. Wat blijkt, enkel een heel klein aanbod is niet bij te betalen, al de rest van leuke locaties is met bongo plus waar je weer minimum 40 euro moet bijbetalen. Ik ben ten einde raad! Dit kan toch niet meer? Elke bon die ik aanschaf, moet ik voor bijbetalen. Mensen krijgen bonnen voor verjaardagen, gelegenheden en gaan ervan uit dat ze met een bon een tripje of activiteit naar keuze kunnen doen waar ze niet meer voor moeten bijbetalen, maar bij alles moet je bijbetalen! Ik heb vervolgens 3 mails gestuurd met uitleg en gevraagd welke bon ik moet aanschaffen, zonder dat ik moet bijbetalen. De eerste mail is ruim een twee weken geleden, waar ik nooit meer een reactie op heb gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform