Door het feit dat Proximus niet de Easy switch procedure correct activeerde, ondanks het feit dat deze code werd doorgegeven, bleven de WIGO producten van Telenet doorlopen met een monsterfactuur tot gevolg. Ik dien wel te zeggen, waar we tot en met januari nog maandelijks papieren facturen kregen van Telenet, hebben we dezen niet gekregen in februari en maart, pas in april. Hierdoor zijn we dus laattijdig op een gecombineerde factuur uitgekomen.Telenet werd gecontacteerd en blijkbaar werden enkel de mobiele nummers overgedragen, de overige diensten bleven doorlopen doordat de Easyswitch procedure niet correct werd geactiveerd door Proximus. Hierdoor bleven zowel de WIGO als Tuttimus tegelijk lopen.De Telenet diensten werden nu onmiddellijk stopgezet, de factuur werd intussen betwist. De decoders worden binnengebracht.Gezien dit geen geïsoleerd incident betreft in mijn overschakeling naar Proximus (twee weken vooraleer de juiste bestelbon doorkwam, tweemaal verkeerde installatieafspraak zonder technicus die kwam opdagen...) neem ik geen genoegen met een korting of ander voordeel. Er is al ongetwijfeld een lijvig dossier bij de klantendienst van Proximus, ik wens dus dat zij met een oplossing komen.