Terug

Geen activatie Easyswitch door Proximus, enorme factuur Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Proximus

04/05/2018

Door het feit dat Proximus niet de Easy switch procedure correct activeerde, ondanks het feit dat deze code werd doorgegeven, bleven de WIGO producten van Telenet doorlopen met een monsterfactuur tot gevolg. Ik dien wel te zeggen, waar we tot en met januari nog maandelijks papieren facturen kregen van Telenet, hebben we dezen niet gekregen in februari en maart, pas in april. Hierdoor zijn we dus laattijdig op een gecombineerde factuur uitgekomen.Telenet werd gecontacteerd en blijkbaar werden enkel de mobiele nummers overgedragen, de overige diensten bleven doorlopen doordat de Easyswitch procedure niet correct werd geactiveerd door Proximus. Hierdoor bleven zowel de WIGO als Tuttimus tegelijk lopen.De Telenet diensten werden nu onmiddellijk stopgezet, de factuur werd intussen betwist. De decoders worden binnengebracht.Gezien dit geen geïsoleerd incident betreft in mijn overschakeling naar Proximus (twee weken vooraleer de juiste bestelbon doorkwam, tweemaal verkeerde installatieafspraak zonder technicus die kwam opdagen...) neem ik geen genoegen met een korting of ander voordeel. Er is al ongetwijfeld een lijvig dossier bij de klantendienst van Proximus, ik wens dus dat zij met een oplossing komen.

Berichten (5)

Proximus

Naar: B. V.

04/05/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192940472459]

Proximus

Naar: B. V.

14/05/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,ChristopheHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerdRef. [THREAD_ID:192940735243]

B. V.

Naar: Proximus

22/05/2018

Beste Christophe,Er werd een twee weken geleden een voice mail ingesproken bij mijn vrouw. Het nummer dat werd doorgegeven, 011 55 43 49, is echter een doorschakelnummer dat niet oproepbaar is.Vervolgens werd de klantendienst van Proximus gecontacteerd op 8 mei om 12:17 met de melding dat u niet kon gecontacteerd worden. Men kon me echter niet doorverbinden gezien ze de gegevens van de achterliggende dienst die klachten behandelt niet vonden. Men verzekerde me dat ik terug zou gecontacteerd worden. Intussen zijn we 2 weken verder...Gelieve een algemeen nummer met eventueel een dossiernummer door te geven om dit zo snel mogelijk af te handelen. U kan me ook mailen op benjamin.vanhoorick@gmail.comMvg,

Proximus

Naar: B. V.

22/05/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192941097848]

Proximus

Naar: B. V.

28/06/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSMBedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,ChristopheHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192942769190]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform