Terug

geen activatie digicorder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Telenet

25/06/2023

Vervanging van een digicorder door een nieuwe. De installatie helemaal doorlopen tot aan de activatie. Daar verschijnt het bericht dat dat 90 minuten kan duren. Duurt nu al 5 dagen. Bij contact in de winkel blijkt dat de activatie nog in wacht staat, maar die moet door een andere dienst gebeuren. Heb ondertussen van mensen gehoord dat na 5 dagen non-activiteit de aanvragen geseponeerd worden.Kan dat ? en dat wil ook zeggen dat we ondertussen geen tv kunnnen kijken.

Berichten (2)

Telenet

Naar: R. H.

27/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. H.

Naar: Telenet

30/06/2023

Opgelost nu na 6 dagen (i.p.v. 60 minuten) en interventie via testaankoop en een technieker...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform