Beste Abonnee,
Mijnheer D’haene,
Als welkomstgeschenk ontving je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de website van onze partner een geschenk kunt kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kunt aanvragen in de welkomstbrief.
We merken dat je je airfryer of een ander geschenk nog niet hebt besteld op dat platform met de 80 punten die je van ons hebt ontvangen.
Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kunt uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul hiervoor je abonneenummer in op de webpagina giftin.be, klik daarna op Aanmelden en volg de instructies om je registratie te voltooien. Zodra je account is aangemaakt, ontvang je van onze partner een e-mail ter bevestiging dat je punten zijn geactiveerd.
Aarzel niet om de klantendienst van onze partner te contacteren als je nog vragen hebt. Je kunt hen bereiken op 078251005 of via het contactformulier op giftin.be.
Sinds de start van je abonnement worden de betalingen niet doorgestort door de bank, met als reden de code MS02. Voor meer informatie hierover neem je best contact op met je financiële instelling.
De bijdrage van €2 voor de proefperiode van twee maanden hebben we via overschrijving ontvangen. De abonnementsbijdragen voor januari (€11,98), februari (€11,98), maart (€11,98) en april (€11,98) hebben we echter nog niet ontvangen.
Zoals gevraagd, wordt je abonnement beëindigd. De stopzetting gaat in op 01/05/2025.
Wij verzoeken je vriendelijk om de nog openstaande bijdragen over te maken. Het totaalbedrag van €47,92 kan in één keer of opgesplitst zoals aangegeven worden overgemaakt op rekeningnummer BE11 2100 8848 3048, met vermelding van het nummer 104732952 in de mededeling.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Aarzel niet om onze Abonnementendienst te contacteren op 025423200 als je hierover nog vragen hebt. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.