Terug

Geen aansluiting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Proximus

12/10/2023

Proximus fails to install my internet connection since two months after moving! No shows after appointments were made and me staying home. Oral promises technicians will come by but they don’t show up. Still no solution. They rescheduled the appointment without consultation already three times. When trying to contact the service desk: no email so no paper trail for the customer. Service per phone: sorry we can’t help! Or: someone is coming tomorrow. No shows again and again. Staying home for nothing. No internet.But the invoices I received! I’m not paying these and urge a quick solution without further promises.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform