Terug

Geen aansluiting bij levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. R.

Naar: Cool blue

22/08/2024

Ik kocht een Amerikaans koelkast. Er is duidelijk aangegeven dat de koelkast volledig wordt aangesloten en dat de oude wordt meegenomen. Dit werd vermeld bij het product zelf en in hun algemene FAQ. Ik heb screenshots van hun website (zie jpegs) Blijkt dat bij levering de installateurs geen wateraansluitingen mogen afkoppelen en aankoppelen. Zij gaven zelf aan dat dit probleem veel voorkomt. Cool blue gaf toe het nodige te zullen doen om dit correct aan te geven op hun website. Deze aansluiting kostte met 116 euro (los van het ongemak). Cool blue gaf aan dit niet te kunnen terugstorten omdat de aansluitingsservice die ze aanboden gratis is. Ik gaf aan dat ik perfect voor dezelfde prijs wel een leverancier had die wel degelijk de beloofde aansluiting zou kunnen gerealiseerd hebben. Cool blue maakt er zich vanaf met 20 euro kortingbon

Berichten (2)

Cool blue

Naar: S. R.

24/08/2024

Beste Steven,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Ik heb je bestelling met nummer82366083 er meteen bijgenomen en alles nagekeken. Het klopt inderdaad dat we Amerikaanse koelkasten niet op water aansluiten vanwege de grote risico. Door ons worden ze enkel op stroom aangesloten. Jouw frustratie snap ik volledig, omdat dit niet duidelijk aangegeven staat op de website. Hier wordt momenteel aan gewerkt.Voor het ongemak zou ik graag de twee vouchers (10 euro x 2) willen vervangen door een voucher van 50 euro. Mag ik het voor je regelen? Graag verneem ik het van je.Bedankt voor je medewerking, en sorry voor het ongemak!Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn August 22, 2024 at 5:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Cool blue

Naar: S. R.

24/08/2024

Dag Jessar,Het bedrag dekt mijn kosten niet natuurlijk, maar ik ben akkoord als u de 50 euro dan toevoegt aan de bestaande 20.Nog belangrijker idd, dat dit duidelijk wordt aangegeven, want zoals vermeld, ik ben niet de enige die hiermee werd verrast.Alvast bedankt,Steven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform