Terug

Geen 80 punten voor welkomstgeschenk ondanks betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Testaankoop

10/11/2019

Beste,Ik zag op mijn rekeninguittreksels dat mijn 2 euro er af ging voor TEST AANKOOP.Echter op de web pagina van GIFT'IN staat nog steeds 0 punten in plaats van 80 punten. Ik heb wel 2 weken gewacht, en wacht nu niet langer.Op welke termijn komen mijn 80 punten op GIFT'IN?Met beleefde groeten,Stefaan Meeuws

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. M.

20/11/2019

Geachte heer,De cadeaubon ter waarde van 80 punten, waarmee je op hun platform van onze partner een geschenk kan kiezen, wordt pas geactiveerd nadat we je eerste abonnementsbijdrage van Eur 2 hebben ontvangen. Wij hebben deze bijdrage op 04 november ontvangen. Om administratieve redenen duurt het dan wel nog een tiental dagen voor dit bedrag wordt ingeboekt op je abonnement. Meteen na het inboeken van je abonnementsbijdrage geven wij aan onze partner de opdracht om je punten te activeren. Je ontvangt daar dan nog een mailtje over ter bevestiging.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht je vragen hebben over het geschenk, twijfel dan niet om de klantendienst hierover te contacteren op het nummer 056 85 25 04.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform